6:e Juni

Sa var det Sveriges nationaldag idag... hade jag ju nastan (inte) glomt..:P Har inte blivit sa mycket firande har borta. Lite jordgubbar blev det dock... i salladsform dock..haha. Glad nationaldag da! (eller hur man nu sager... om man nu sager nat?!) Brukar alltid vara lite extra svensk denna dag annars, men det blev som det blev i ar. Och ja, aven om vissa saker inte ar sa stora i sverige sa blir jag lite extra forsvenskigad nar jag ar har borta for some reason.

 

Har vart nanting hela tiden den senaste tiden kanns det som. Helgen som kommer ar det fullt upp igen... skulle nog behove en helg efter for att ta igen mig lite och bara andas ut och inte gora nat speciellt. Det hade vart lite skont maste jag erkanna! menmen, ska inte klaga...

 

 

Denna dag har bara rusat forbi, strax efter jag kom till jobbet fick jag ett sms.. "When my wife wakes me up with a kiss every morning... that's amore! :)," sa kunde denna dag inte ga annat an bra..:) Nar jag sen kommer hem, staller sig mannen och lagar middag till mig...:) I could get used to this sager jag bara...;)

 

 

Forst blev det en liten sallad i vantan pa maten skulle bli klar..
Kanske inte ser sa gott ut, men Mmmmmm!!! En av mina favoriter! :)

 

Var och halsade pa "min" familj i helgen en snabbis... den familj jag bodde hos nar jag pluggade pa college. Var ett tag sen sist sa jag tyckte det var pa tiden...:) Alltid lika kul! kan inte fatta att Nick ar 18 ar nu... going away to college i host. Time sure flies.

 

Pa sondag ska jag pa hans High School Graduation... Ska bli spannande. Annars ska jag pa brollop och traffa lite kompisar som halsar pa fran sverige i helgen...:) Speaking of nothing, nu har vi aven bokat en till resa....*weeeiii* En liten resa inom varan resa...:) Spannande spannande!!! :D


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Åhh vad kul att det blev två veckor för er ändå!!!! Haha, jag tror jag åker tillbaka den 21:a eller 22:a (kommer inte riktigt ihåg) så vi kanske ses på Arlanda då :P Jag är uppvuxen och bodde i Vällingby tills jag flyttade till USA. Vet inte om du vet var det är, men folk brukar veta när jag säger att det ligger bredvid Hässelby. Jo men jag vet typ var Bro är, eller i alla fall Bålsta. Har spelat en massa hockeymatcher där ute när jag var yngre.

Till en början var det tänkt att Michael skulle följa med, men sen insåg vi att det skulle bli för dyrt, så jag får åka själv. Det var lite tråkigt eftersom det i sånna fall skulle varit hans första resa till Sverige, men det får bli nästa gång.

2012-06-07 @ 07:24:36
URL: http://henriettav.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0