SEX VECKOR idag!!!

Jaaa, idag ar det prick 6v tills vi aker till Sveriiiiiige!!!! :D 
 
***
 
Idag var det inte latt att borja jobba igen... alltid lika svart att ta sig upp pa morgonen, specielt lite extra jobbigt da man haft lite langledigt. Menmen, det gick ju bra nar jag val kom upp..:) Det galler bara att ta sig ur sangen, sen brukar det inte vara nat problem. 
 
I lordags var det lite samre vader... ett litet break i det varma soliga CT. Vet inte om det bara ar jag (och min svenska kompis) eller om det ar nat svenskt fenomen att sa fort det ar soligt och fint maste man ut... far liksom daligt samvete om jag sitter inne och inte tar vara pa det fina vadret. Visst, ar det sadar ackligt fuktigt ute da gar det inte att vara ute, det ar en annan femma. Men jag har den kanslan av att jag maste gora nat ute sa fort det ar fint. Vara inne och fixa och dona eller bara slappa kan jag gora nar det ar daligt vader... jamen, nu har vi inte haft daligt vader pa laange, sa det har inte blivit av att jag bara vart hemma och tagit det lugnt. Sa det var lite skont maste jag erkanna med lite samre vader i lordags for da kunde man vara inne med gott samvete...haha. Sjukt.
 
Provade min fiiiiina brudklanning i lordags igen, ville kolla om jag behover kopa en san dar BH utan axelband... o ja, det ska jag nog gora tror jag. Ahh, vad jag langtar tills jag far visa min man den...:) 
 
Annars har vi hunnit med another BBQ, pool och strand hang... harligt harligt! :) 
 
Pool time! :)
 
 
 
Musikunderhallning nere vid stranden..:)
 
Bad weather coming our way...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Men vanta nu... Ska ni gifta er i Sverige nu nar ni aker dit i sommar???!!! :)

2012-07-10 @ 22:27:15
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Naaaaeee vad kul!!!! Vad nyfiken jag blir. Kan du inte beratta lite mer? Typ var ni ska vara, hur manga som kommer och allt sant :) Om det inte ar for privat forstas. Haha, 2 av 3, du kommer ju vara brollopsexpert nar ni ar klara!
Jag kommer vara hemma i Sthlm 13-23 augusti :)

2012-07-11 @ 05:50:01
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Malin

Hej Johanna,

Alltid roligt att hitta andra som också bor på andra sidan Atlanten!! Jag har varit flitig bloggläsare denna våren när jag fixat med ansökan till college men det är nog första gången jag hittar din, har jag att göra i helgen ;-)

Jo, jag var au-pair i Atlanta 2004 och hela familjen åkte då på semester till Outer Banks, NC. Träffade en bartender, dejtade honom ett tag innan jag åkte hem till Sverige igen. Sen rullade det på här hemma med jobb, sambo osv men det tog slut förra sommaren. Jag har fortsatt ha kontakt med den här killen lite sporadiskt genom internet och när jag åkte till Atlanta i julas för att komma ifrån allt hemma så träffades vi lite igen. Han kom dessutom över till mig i våras och gjorde en liten Eurotrip.

Bestämde mig för att prova på och se hur det går helt enkelt ;-) Jag hade ändå tänkt börja plugga till hösten men det kan ju alltid vara spännande att göra det "där borta"... Så jag flyttar in till honom på vinst och förlust, lite nervös är jag allt!

Ett år blev sju? Det är väl risken när man träffar den rätte :-P Saknar du inte Sverige? Jag tycker USA är kul i lagom dos men hemma är nog ändå bäst! Du har också varit au-pair antar jag på din kommentar? Var det i CT också? Träffade du din man redan då eller det var senare? Kanske alla de svaren finns i bloggen men jag frågar ändå :-)

Ha det gött!
/Malin

2012-07-12 @ 15:28:58
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Nadja

Gud vad roligt!Jag känner verkligen igen det där med dåligt samvete när det är sol ute och man sitter inne.. Tänk dig tt bo på HAwaii med den ångesten.. När det är sol nästan varje dag..

2012-07-13 @ 10:50:34
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0