Helgen!

Sondagkvall... igen. I fredags regnade det hela dagen i stort sett... kallt var det ocksa. Eller ja, lite kyligare. Det var langesen det var sa "kallt"... haha. Var faktiskt inte helt fel... kan vara skont att ha nagra sanna dagar ibland. Var till Stamford vid 8am da bilen skulle in pa service och en timma senare pa vag till jobbet ringer Moises och sager att precis efter jag akte gick han ut for att gora nat (minns inte vad..:P) men sa blev han utelast!! Hade varken nycklar, telefon eller nat annat pa sig... stackarn. Ingen har i omradet verkade vara hemma eller vakna heller. Det tog honom en timma innan han fick tag pa en och kunde komma in. Det forsta som slog mig da han berattade det var att varfor ringde du inte mig? Mmm, bra johanna... for det forsta hade han ju ingen telefon... och for det andra sa var ju bilen pa service... haha! Blond moment dar eller?? :P
 
  I lordags tog vi visst oss en laang sovmorgon. Vaknade upp vid 11:20...!! Det var laaaangesen jag sov sa lange. Men a andra sidan gick vi o la oss lite sent kanske... Blir latt sa nar mannen slutar sent. Fixade lunch och bara tog det lugnt innan hubby skulle ivag till jobbet igen... sjalv styrde jag da kosan till stranden dar mina kompisar redan var. Var jatte skont, inte sa jobbigt fuktigt och ackligt ute... sen var det bara hem och duscha innan jag for hem till dom,  for att sedan aka till New Canaan pa pool party. Synd bara att det blev lite stressigt dar att jag glomde bikinin hemma...:( hade inte vart helt fel att sitta i the hottub dar int! 
 
 
 
Satt pa kanten o doppade fotterna i iallefall... saaa skont!! :)
 
Idag blev det lite traning har hemma innan vi akte till Fiesta Limena och traffade en jobbarkompis till Moises for lunch. Sen for vi till en park i Darien for att mysa lite innan det ater igen var dags for hubby att borja jobba... langtar sa tills han blir klar med skolan och kan ha ett annat jobb... ett M-F jobb. Bara en termin kvar...EN...:)
 
 
 
 
Sitter nu och dagdrommer lite om framtiden... kan gora det i timmar...:) 
 
Hoppas ni haft en bra helg! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Haha, kan ocksa sitta och dagdromma i timmar! Du verkar haft en kul helg, typiskt bara att glomma bikinin nar man ska pa pool party!

2012-07-23 @ 04:51:07
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Malin

Ah, lyx med IKEA sa nara! Fran Emerald Isle till Charlotte som ar det narmsta IKEA for mig sen, tar det ca 5,5h med bil. Sa det ar ju inget man bara gor sadar kanske utan kraver lite planering... Men a andra sidan helt klart vart det, finns det nagot battre an IKEA? ;)

Nu har jag inte direkt haft koll pa vad som funnits i deras sortiment tidigare men jag blev valdigt besviken att de har sa mycket av sitt eget marke. Jag hade forvantat mig tex Marabouchoklad osv men icke... Som tur ar finns Toblerone i affaren (ett annat favvischoklad).

Jag kan varken priserna i Charlotte eller CT men jag vet att min kompis har i Atlantaomradet som tittar pa hus hittar bra tilltagna hus med flera sovrum och badrum, garage och rejal tradgard for ca $50000!! Mojligt att det ar lite renovering som behovs goras men vad sjutton, snorbilligt ju! Ett sant huslan har man ju betalt av pa nagra ar och sedan bor man i stort sett gratis.

Retligt med bikinin ;) men det kommer sakert fler ggr!

2012-07-23 @ 12:16:17
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0