4th of july weekend...

Nu var det ju en hel vecka sen jag skrev... hur kan en vecka ga sa fort? Har haft fullt upp hela tiden i stort sett... Vet inte vad jag tycker om att tiden gar sa fort... 6,5v kvar tills vi aker till sverige och ahhh vad jag langtar!! men o andra sidan sa betyder det att sommarn snart ar over... och det gillas inte lika mycket! :( Nu ar det ju inte sa farligt egentligen eftersom september brukar vara minst lika skon och hosten har brukar vara helt underbara...:)
 
Far se nu om jag kommer ihag vad som hant, vad jag hunnit med sen sist... en liten quick recap!
-Middag med Marie o Johannas pa Bertuccis innan dom akte tillbaka till Sverige
-Stranden
-B-day party for Johanna
-Beach day at Misquamicut, RI
-Jobb
-B-day dinner at Viva Zapata
-7year anniversary dinner med "The Melting Pot" (dar mannen jobbar) pa Rodizio, brazilian steakhouse i Stamford.
-Poolparty
-Grillat en massa och atit massa gott
-Fyrverkerier och massa lightning
 
Langledig... jobbade bara man-tis denna vecka, vilket ar bittersweet. No work = no pay...:( oh well...har kommer bilder fran den gangna veckan..:)
 
En sista lunch innan vara vanners semester var over och sverige stod pa tur... men vi ses ju snart igen..:)
 
Mumsig tarta jag hjalpte johanna med for her party..:) Tyvarr sa blev det den enda bilden darifran..:P
 
Misquamicut, RI
 
 
 
 
 
Skont med en liten tupplur pa stranden! ;)
 
 
 
 
Dinner at Viva Zapata i Westport
 
 
At the 7year anniversary party
 
4th of july pool party..:)
 
 
 
 
 
 
 
Mannen kom precis hem fran jobbet sa jag tankte jag ska ga och vara lite social nu...innan det blir sangen!
 
Natti natti folks! 
 
 
-

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är ser inte helt fel ut. Ser ut att ha varit en kanonbra helg!!

2012-07-06 @ 20:06:11
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Postat av: Nadja

Även om du är upptagen ser du ut att ha haft det himla mysigt!

2012-07-09 @ 16:15:05
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Du verkar inte direkt ha det tråkigt ;)

2012-07-11 @ 04:20:17
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0