Snow... go away!

Hur kommer det sig att tiden ALLTID ska ga sa grasligt fort? Nu ar aven denna helg snart over... bara sadar. Kom precis hem fran "Rios". Blev middag dar med hubby och kusinen Anibal. Mycket gott, mycket matt. Orkade inte ata upp allt... as always, sa nu har jag lunch med mig till jobbet imorrn... toppen! Delade pa en Chocolate Chimichanga till efterratt... ahh, den ar ju bara FOR god! Ar som en fried chocolate burrito med glass o gradde... inte varldens nyttigaste, men ooOj sa god! Sist jag var dar och at den var nar mina foraldrar var har och halsade pa till min graduation forra, nej forr forra aret... sager ju det, fort tiden gar!!

 

Pappa o jag pa Rios 2010

 

Elise och mamma

 

Goda chocolate chimichanga!!!

 

I torsdagskvall blev jag helt plotsligt baksugen, sa vid 11pm stallde jag mig och bakade en rulltarta...

 

:P

 

Im getting there...

 

Basta till sist...

 

Sjalvklart glomde jag att ta en bild nar den var klar... och nu ar den slut. Men ni vet val hur en rulltarta ser ut sa det var nog inte hela varlden. Den gick verkligen at som smor har hemma! Far kanske gomma den nasta gang...haha!

 

I fredags efter jobbet gjorde jag lite errands, sen kopte jag med mig mat och akte hem till Johanna o gjorde henne sallskap innan hon skulle aka till jobbet. Tanke jag skulle aka hem o ta mig en liten nap, da jag aknde att det hade vart behovligt, men blev inte riktigt som planerat. Borjade prata med sverige nar jag kom hem, sen ringde mannen sa jag var tvungen att aka o hamta honom pa jobbet och sen var det dags att traffa Sarah pa Red Lulu's, da vi hade lite catching up to do. Senare pa kvallen/natten borjade det snoa... och det snoade och snoade och nar vi vaknade upp dagen efter sag det ut sahar..

 

Blev inte sa mycket gjort... var bara hemma hela dagen o mos i varmen. Har hort att det ska bli +10 grader och regn i borjan av veckan... jamen det var val nodvandigt da med denna sno...:P Idag blev det iallefall en vanda till IKEA med Sanne... det ar farligt att aka tid for det ar alltid en massa jag vill kopa med mig hem... grejer som jag vill ha nar vi flyttar till eget. Men jag far hejda mig... patience johanna. Kom iallefall hem med en liten lampa (samma som jag rakade ha i golvet sa den gick sonder for nan vecka sen), och dessa...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Visst går tiden fort? Håller med dig till fullo. Våra veckor tillsammans nu i vintras bara rasade förbi och nu har vi börjat vår nedräkning igen.



2012-01-23 @ 11:05:16
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Cill

Hejhej!



Jag hoppas också det. Jag hittade en familj, där magkänslan sade ja, men de valde precis en annan familj. Det känns så tråkigt när något äntligen kändes rätt! Men jag får kämpa vidare. Jag har ju fyra familjer intresserade nu!

2012-01-25 @ 20:26:17
URL: http://cillaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0