Utmaning!


Har fatt en blogg utmaning sa tankte inte vara samre an att fullfolja den... Here we go!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm.. for 10ar sedan var jag 18 going on 19, gick sista terminen i 3:an pa gymnasiet. Akte till Trysil, Norge i en vecka for att aka brada med kompisar.. ramlade andra aket forsta dagen, fick en spricka i handleden...awsome. Hade praktik halva terminen och planerade student och vad jag skulle gora efter... plugga vidare fanns inte med pa schemat just da. Jobba, spara pengar och aka till USA och plugga var vad jag hoppades pa och sa blev.. (a couple of years later..:)



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
For ett ar sedan hade vi varldens vinter har och jag jobbade mycket hemifran da man knappt kunde oppna dorren pga av all sno. DA om nat fick vi sno sa det heter duga... kom inte o snacka snostorm sa fort det faller nagra fa snoflingor som inte ens stannar pa marken..:P Har ska ju namligen order storm vara inblandat sa fort man hor talas om sno. Mannen brojade jobba pa "The Melting Pot". Planerade brollop nr 1...
3) FEM SNACKS DU GILLAR
1. Peanutbutter and apples
2. Chips
3. Popcorn
4. Frukter (helst exotiska, men vanliga ocksa hem)
5. Svenskt godis

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Nationalsången
La mar estaba serena
Journeys-Dont stop believin'
Manga melodivestival-latar

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
1. Kopa var vi nu kommer sla oss ner, skulle det blir sverige sa en lagenhet i  NYC (eller tvartom) och nat litet beach-house pa nan fin strand..:)
2. Hjalpa nara och kara och se till att de har det bra
3. RESA
4. Investera sa man kunde bli ekonomiskt oberoende.
5. Shoppa

6) FEM DÅLIGA VANOR
1. Har en tendens att skjuta upp saker till sista sekund.
2. Oroar mig for massa smasaker i onodan.
3. Kan vara valdigt velig av mig.
4. Satter jag mig ner i soffan har jag en tendens att fastna dar...
5. Ar troligtvis varldens mest onyttigaste person (varfor maste det mesta onyttigt vara sa gott??!).

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Umgas med nara och kara
2. Resa
3. Shoppa
4. Mysa
5. Skratta

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
Ska val adlrig saga aldrig, things and time chances. MEN just nu..
1. Onepiece
2. Uggs
3. Hoga hogklackskor... jag kan verkligen inte ga i sanna, bambi pa hal is ar vad jag ar!
4. Allt med axelvaddar
5. Obekvama klader eller sant jag inte gillar...:P

9) FEM FAVORITLEKSAKER
1. Laptop
2. Blackberry
3. Min kamera
4. Johanna o Sannes Wii + Mario-kart
5. Ja just det...

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
De flesta har jag redan sett gora denna utmaningen, men de jag inte sett an ar: Sarah i NYC, Emilia i AZ... och alla andra som laser som kanner sig utmanade..:) (Vet ju inte vilka det ar som laser, sa lanka om du som jag inte kanner till vill gora det sa kan jag fa kika in ocksa..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0