Back to reality...

Sa var man tillbaka i staterna igen da... Borjade jobba igar igen sa nu ar det back to business. Kom hem i fredags, byte i Norge och tullen i Newark gick valdans fort... sen stod min underbare man och vantade pa mig nar jag kom ut. Da kandes det bra att vara hemma igen. Denna gang var det lite extra jobbigt att aka ifran dom dar hemma pa nat satt... brukar inte vara sa kanslig annars, men denna gang var det jobbigt maste jag erkanna. Tiden gick alldeles for fort. Men som sagt, kandes mycket battre nar jag fick krama om mannen igen! :)

 

Tankte ge mig pa en liten recap om tiden hemma i sverige och fram tills nu, men ar alldeles for trott kanner jag... far bli en liten stor bildbomb istallet... for now iallefall, sa far vi se om det kommer mer sen.

 

 

Julshopping med brorsan

 

Traffade fina kusin Elina i Uppsala

 

Dax att pynta granen... Pappa satter i the lights..

 

...och jag hanger i resten...

 

Sen ska det bakas...

 

...och sla in julklappar...

 

Goa mamma o pappa!!

 

Mina harliga syskon!

 

The boys...

 

Min niece Alma och jag

 

Bordet ar dukat..:)

 

Brorsan hugger in i julmaten..

 

Det knackade pa dorren och vem kommer om inte...

 

..moahahaa!! David da! Vad gor man inte for syskonbarnen...:P Klipper ut en tomtemask, satter pa lite bomull och tejpar med silvertejp...haha, good job brorsan!

 

Fina Alma!

 

Sa var det julklappsoppning...

 

Till slut var det grejer overallt...

 

Traffade faster och farmor pa juldagen

 

Fina Stockholm

 

Gamla aupair kompisar... Emma & Katten!! :)

 

Mys i soffan

 

Min harliga morbror Samuel... (Sampo)

 

Fika time med kusinerna

 

Godingen..:)

 

Sweet dreams

 

Nu ger jag upp och gor som mina newphews har... sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Vad mysigt du verkar haft det! Jag förstår den jobbiga känslan att lämna alla :(

Jag bodde i New Canaan. Vart bor du?



Lillbebis är beräknad 9 Mars :)

2012-01-06 @ 02:03:48
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oj vad massa fina bilder! Ser ut som en urmysig jul. Jag tyckte också att det var jäkligt tungt att åka den här gången..

2012-01-06 @ 12:52:13
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0