Superbowl Sunday!!!

Igar var det dags for superbowl... vilket jag tror ingen har i USA kunnat missa. Pats vs Giants. NY Giants tog hem segern till slut. Ar inte all that into American football om jag ska vara arlig, hanger inte med sa mycket da man inte kan reglerna sa bra men det ar sa mycket mer an bara matchen. Det ar folk, laganda, mat, dricka, reklam, halftime show, och stamningen som gor det hela. Johanna, Chris o jag akte hem till Laura, a freind from college pa superbowl party. Majoriteten var Patriots fan, 3-4pers var Giants fan...:P Dar fanns det MASSA mat och godsaker att stoppa i sig... och mycket riktigt kunde man bara inte sluta ata hur matt man an var. Lite senare joinande jag mannen pa The Meltingpot dar de hade stangt lite tidigare pga av matchen. De hade satt upp en storbildstv dar, dukat upp aven dar med MASSA mat och hade ett litet private patry for all the staff... gissa om man kande sig som en uppstoppad korv nar man kom hem sen..:P Enligt mig ar reklamerna hojdpunkten...haha. Maffig halftime show iar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0