One of those days....

Idag ar en san dag jag inte har lust med nanting... vill bara vara nerkurad i soffan/sangen och mysa och inte gora nat vettigt alls. Hade ju vart mycket mysigare om mannen vart hemma och gjort mig sallskap, men han borjade jobba 10:30am (jag borjade 9:00am), sen vet man aldrig nar han slutar... forra fredagen tror jag han var klar vid 12:30am!!!!! :( Regnet smattrar pa rutan och det har vart trakvader hela dagen. Lite gotta fran sverige hade inte skadat just i detta nuet... har en pase dar hemma jag fixade iordning nar jag var hemma och halsade pa i jul sa mina paron kunde skicka over den vid ett senare tillfalle... MEN, jag kanner mina paron ratt val, och den lar val sta dar tills jag kommer hem i sommar...haha! Nejda.. det hoppas jag inte. Men jag hade kunnat gora vad som helst for min pase just nu!!! :P

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag !:D

2012-02-26 @ 18:16:42
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0