Antligen fredag!

Ahh, kanner att helgen kom valdigt behovligt nu maste jag saga. Vart lite stressigt pa jobbet och kant att det vart fullt upp hela tiden. Idag nar jag slutade vid 2pm for jag runt och gjorde en massa errands.. han vara hemma i ca 15min innan mannen ringde och det var dax att aka och hamta honom pa jobbet. Nar vi sen kom hem var jag helt slut... halvla mig i soffan och dar blev jag liggandes... kandes som musten gick ur mig totalt. Nar jag sen skulle resa mig upp for att laga middag kande jag hur akut illamaende jag blev sa jag var tvungen att lagga mig ner igen... ucsha, obehagligt. Men efter ett tag forsvann det lika fort dom det kom... wierd. Har annars vart en lugn och skon fredagskvall... mys. Tankte forstatta i sa...:)

 

Trevlig helg alla ni!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie i La Habra

Ja vet!! På fredagar är jag också helt slut. Trafiken hem ska vi inte ens tala om, tog mig dubbelt så lång tid som vanligt att komma hem. Nu börjar fredagsmyset här också iaf :)

2012-02-11 @ 06:41:02
URL: http://emelieleora.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0