AAaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!

Vad ni an gor, brann er INTE pa kokhett vatten!!! Inte for att jag tror att ni skulle gora det med vilja... Det gor nat sant in i jagvetintevad ont!!!!!! Igar brande jag namligen mig, som ni kanske listat ut... for andra gangen pa nagra fa dagar, samma finger finger dessutom... Grrr!! Forsta gangen bakade jag kakor och brande mig nar jag skulle ta ut dom ur ugnen... det var inte sa farligt, men igar... har nog aldrig brant mig sa som jag gjorde da! Hela fingret sved av hetta... vilket resulterade i nagra blasor...:( Holl fingret under halvkallt vatten ett bra tag, sen lindade jag in fingret i blott papper resten av kvallen, sa fort jag tog av det for att byta kande jag hur det borjade svida till igen... men sa lange blota pappret var pa var det ok... nu ser det mycket battre ut. Gor inte ont langre bara om jag kommer at det lite... men det verkar laka ratt fint..:) Men usch, fy och bla vad ont det gjorde!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny - gravid i New York

Men stackare! AJ! :(

2012-02-21 @ 15:35:37
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0