20th Anniversary company party!

Kom precis hem fran varat company party hemma hos bossen... deras 20th anniversary! Massa gott att ata och dricka. Spelade wiffleball eller waffleball?! och volleyboll... skoj! Tror jag imponerade lite med mina volleyboll skills...haha! De hade aven en slide pa framsidan...
 
 
Bossen himself..:P
Misslyckat nummer av Mike...haha
 
 
 
 
 
Harlig kvall med harligt sallskap! :)
 
Ska jobba extra lordagmorgon istallet for johanna... yay, lite extra cash!! Vaaaaldigt behovligt!!
 
Speaking of nothing, fin branna jag fick efter plastret, eller hur? haha!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariah

haha, vilken bränna :P

2012-08-10 @ 15:22:45
URL: http://prithie.blogg.se
Postat av: Nadja

Haha damn vilken brenna, fortsetter du saader ler du ju va himla brun till brollopet :) Jag behover verkligen lite beach time, kenns som att min brenna helt har runnit bort..

2012-08-10 @ 22:05:23
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0