NYC for the day! :)

Igar akte jag in till city over dagen... Akte in sjalv da alla andra jobba/plugga eller var upptagna pa nat satt. Traffade for forsta gangen en bloggvan, Sarah som pluggar i NYC. Kopte med oss lunch fran mitt kara Cosi och satte oss i Bryant Park och njot av det underbara vadret. Super trevlig tjej det dar! :) Var precis lika harlig i verkligheten som den bild jag fatt av henne genom bloggen. Sen tog vi oss ner till svenska "Sockerbit" dar jag gick los som en galning...haha! Det blev tva pasar och tva paskagg. Mmmmmmm!!!!!
Sen strosade jag runt lite och tog mig till The High Line. Underbart vader, underbar walk i underbara NYC! Har kommer en liten bildbomb! :)
Med andra ord, en ganska sa underbar dag! :) Mina fotter kanner dock av det idag kan jag ju saga... skont att vara ledig idag!

Kommentarer
Postat av: Cynthia

Vilken lyx att bo så nära NYC!! Dina bilder är också jättefina:-)

2012-04-10 @ 03:00:13
URL: http://ithappenedinseattle.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Gud vad härligt!!!! Blir sugen på att ta mig till NYC på en gång hahaha:)

2012-04-14 @ 18:47:32
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0