Helgen och flyyyyyg!

Tack sa mycker for alla gratulationerna!!! :) Gar fortfarande och smaler for mig sjalv och kan inte riktigt sluta stirra pa kortet...haha!

Sitter har och kollar efter flyg hem i december... :) Blir helt lyrisk av mig... vill ju aka NU!!! Verkar som direktflygen borjar ta slut, eller sa kostar det sa det heter duga ocksa... hmm, nat ska jag nog lyckas hitta! Hoppas pa att kunna boka imorrn efter att jag pratat med chefen min pa jobbet om nar jag kan fa ledigt... laaangtar saaa!!!

 

***

 

 

I fredags var ju som sagt min b-day... min kare man gick och sa att jag fyllde 30 till alla, men sa ar ju inte riktigt fallet... fyllde namligen 23 *host host* (eller inte! :P) Nae, drojer hela 2ar kvar innan jag kommer till 30-stracket...

 

 

Jobbade bara halv dag, da det var fredag... gott AB!! :) Blev firad aven dar med pizza, sang och kort... snalla dom ar! Sen kom min man och hamtade mig, hem och at Chilensk churrasco som jag bara aaalskar!! Saa gott!! Sen blev det tarta pa det... haha, ja.. no comments..:P

 

 

 

Gor iordning min churrasco...Mmmmm!!

 

Supergod tarta!!

 

Fina blommor jag fick av mannen...:)

 

Skjuttsade sen honom till jobbet... som tur var hade vi redan for-firat lite pa torsdagskvallen da han var ledigt..:) Motte upp med Johanna nar hon slutat jobbet och akte till Barcelona i Sono...:) Underbar dag!! Var bara familjen dar hemma som fattades... Blev en liten b-day dinner med Sanne och Sarah pa Burger Bar pa lordagen da de jobbade pa fredagen... alltid lika trevligt!! :) Blidde en vanda till IKEA pa sondagen ocksa, annars har det inte hant sa mycket i helgen... forutom att mitt kara green card kom da...:)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha står det Happy Birthday Mupp? :D Låter som en mysig födelsedagshelg i alla fall!

2011-09-28 @ 02:12:47
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: amanda

Jaa jag trivs sååå bra :D haha åååh var det? :DDD hurdå? :OO och grattis i efterskott!!

2011-09-28 @ 13:31:01
URL: http://amandaupair.devote.se
Postat av: philabound

Det ar en lang historia men min man trivdes inte i Sverige och eftersom jag och min son redan flyttat fran usa sa hade vi inget annat val an att gora det sa. Vi hade kunnat soka ett fiance visum men jag ville inte ga o vanta pa ett greencard i usa och inte kunna gora nanting (jobba tex). las mer under "hur jag och min man traffades" i bloggen sa far du en lite battre forklaring =).

Vi skulle ocksa vilja aka hem till jul, men 3000 dollar skulle det kalaset ga pa. Barnbiljetten kostar bara nagra dollar mindre an en vuxenbiljett sa det blir till att spara ett bra tag om vi ska kunna aka allihopa ;)

2011-09-28 @ 23:23:55
URL: http://philabound.blogspot.com
Postat av: Anna i USA

Grattis i efterskott :)

Haha, jag undrar också om det står Mupp på tårtan?

Jag har båda efternamnen på mitt greencard, har heller inte fixat nytt pass. Men måste göra det snart för mitt pass går ut i Mars.. Och då kommer jag även ha mitt nya efternamn med på det.. :)

Hur har du gjort?

2011-09-29 @ 02:21:28
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh vad god din tårta ser ut! Och vad kul att du äntligen får komma hem till Sverige :)



CJ ska inte följa med, utan det blir bara jag. Ska din man med eller åker du ensam?

2011-09-29 @ 06:20:47
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0