Besviken...

Forst vill jag tacka for alla kommentarer ang mitt lilla dilemma...:) men ska jag vara arlig har jag inte blivit sa  mycket klokare pa hur jag ska gora med sverige... En onsketanke ar ju att aven fast de sager att det ska ta 3v innan kortet kommer sa far jag det nan dag efter, sa som det vart nar jag sokt om visum. Fastan att jag tvivlar pa att det blir sa denna gang ar jag radd. Jul ar ju enda jul och sjalvklart vill jag vara hemma da nar nu hela familjen kommer vara samlad... onskar ju dock att jag kunde ta med mig min kare man, men det finns inte pengar till det just nu... :( Hans foraldrar har pratat om att aka till Chile da, sa lamna honom har sjalv kanns ju inte sa roligt! Nej, det vill jag ju helst inte. Far se vad som hander... nu ar det iallefall inte manga dagar kvar till intervjuvn... :D Onsdag galler det!!! :)

 

Kom precis hem fran IKEA... magen skrek efter kottbullarna innan sa jag var sa illa tvungen..haha! Men maste erkanna att jag ar nagot besviken pa IKEA nu... for ALLT gott (i stort sett) i the swedish foodmarket saljer dom inte langre! Vad ska man nu till IKEA och gora om inte ens gotta finns dar att kopa?? Blir lite ledsen i ogat...:( Ingen ost, brod, choklad (marabou), chokladbollar...  bland annat...nae, riktigt daligt tycker jag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch! Både dilemma med Sverige-resa och Ikeas svek! Hoppas det kommer lite roliga saker på din agenda snart för att muntra upp dig!

2011-09-12 @ 04:39:22
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Postat av: Sara

Usch o fy sicket dilemma! Men tänk positivt att när du fått kortet kan du iaf åka o hälsa på!! Även om det är svårt att bestämma sig för när, så får du vara glad över att du fått ett kort o kan :) O taskigt av Ikea, säg bara till om du blir för gottis sugen, så får du helt enkelt göra en beställning från Sverige! :) Jag kan skicka gottis! kramkram

2011-09-12 @ 15:13:01
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: Alice

Tusen tack!! :D

Vad gulligt, skulle vara jättekul! Vart bor du? Är det långt ifrån Westport? Försökte hitta dig på FB men lyckades inte... Om du vill lägga till mig så heter jag Alice Björesund :)

2011-09-12 @ 17:03:13
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hey Johanna,



Möblerna finns kvar på IKEA ;) ... en anledning att åka dit kanske? ;)



Hoppas det löser sig med resan , se det positivt. Du får åka till Sverige i år i alla fall!!

2011-09-12 @ 18:38:29
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0