Underbara freday!!

Bra dag pa jobbet, bestallde pizza delivery sa vi alla satt inne hos bossen och at lunch tillsammans. Nar jag kommer hem star min svarmor och gor Chilenska Calzones Rotos... och dom ar ju bara foooor goda!!! :)

 

 

Pratar sen  med en kompis pa facebook da hon fragor om mitt paket hade kommit an.. men ikke da, sa att jag haller utkik har varje dag och vad hander just da.. jo det knackar pa dorren. Jag gar och oppnar och vad ser jag utanfor dorren om inte ....

 

 

...ett paket fran SVERIIIGEEE!!!!!

 

Vilken lycka!!! :D Lite komiskt att det kom just da nar vi pratade om det...haha!

 

 

Im in heaven!!! Nu ska jag nog kunna sta ut i 2man till innan jag kan aka till sverige...:) Josse, du ar min angel!!! 1000-tack!!! :D (far se bara hur langt det racker...haha!)

 

 

Allt detta hittade jag i paketet.... + tva stora schweizer nots chocklate bars som smallt..:P (ligger i kylen nu) ahh, ni anar inte hur glad jag blir for lite sant har!! :P Helt otroligt...haha!

 

 

 

Mannen borjar jobba 5:30pm, och lite senare ska jag mota upp a friend from college pa gingerman som jag inte sett sen vi slutade skolan, sa det ska bli kul! Efter det blir det nog fredagsmys har hemma..:) Min fredag ar raddad!! :D

 

Have a good weekend everyone!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad roligt med paket och godsaker från Sverige :)

Det piggar verkligen upp!

2011-10-15 @ 00:51:13
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Postat av: Mariah

åh, vilket fint innehåll i ett paket! yummie!

2011-10-15 @ 15:29:54
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: angie

har pratat med familjen nu och det gick jättebra :D :D

2011-10-15 @ 20:02:32
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0