Nedrakningen har borjat....:)

Idag ar det 9veckor kvar till jag aker till Sverige!!!! Inte for att jag haller rakningen eller sa... ahm..:P Yay!!!! :D

 

Efter jobbet kom Johanna och hamta upp mig sa akte vi ivag till Best Buy och PC Richards pa jakt efter ny kamera... min har ju som sagt pajjat..:( och jag bara maste ha en nu nar jag aker hem till jul! Har funderat pa att gora en liten upgrade... och denna foll jag for...

 

 

 

Nan som vet nat om den?

 

 

Ar det nan som kan recomendera nan kamera kanske?? Vi ska aka och kolla lite mer i helgen... var bara och fonstershoppade idag. Men jag ar saaa sugen pa den! Sen kostar den ju liiiite mer an en vanlig liten compakt kamera, men samtidigt ar det inte en av varsting kamerna heller. Denna ar typ lite mittemellan av en stor digital systemkamera och en liten... far tanka pa saken ett tag till sa far vi se nar jag slar till... och vad jag slar till pa...:P Om inte den kanske det blir en annan Olympus... har gillat alla olympus jag haft, so... kanske blir en san liten igen nu och vantar med att kopa en storre senare... ar lite kluven, menmen.. nan kamera blir det iallefall!

 

 

Har kommer bilder pa trojorna jag kopte igar... hall till godo da min kamera ar trasig och detta ar tagen med min blackberry... plaggen gor sig battre pa, menmen.. battre an inget..;) Blidde lite hostklader...myyys..:)

 

 

Vanlig skon lang troja med luva

 

Saaa skon!

 

Lila troja... ahh, tror jag har kommit in i en lila-fas... alskar lila!!! :P

 

Glomde visst byxorna... inget specielt, vanliga bla/gra byxor som jag kan ha pa jobbet...

 

Saa nojd med mina kop! :) Har markt att oftast ar impulskopen mina basta...:P

 


Kommentarer
Postat av: Mariah

schyssta plagg!! Jag har en Canon eos 450D och jag är supernöjd. den är väl lite mer åt värsting-hållet. Men jag kan rekommendera Canon som märke, vet inget dock om modellen som du funderar på. Men jag är iallafall supernöjd :) det blir sjukt fina bilder, mycket bättre kvalitet än en kompakt kamera. ska bli spännande att se vad du köper :)

2011-10-13 @ 15:04:51
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Haha jaa gud, det är det verkligen. Det går knappt med ord beskriva hur allt är här, alla känslor som finns, och även känslor som man inte ens visste fanns, går man igenom här! Nä, det är nog omöjligt för en som inte upplevt detta att förstå hur det är, det är väldigt speciellt.



Jaa, jag har verkligen tagit mig igenom den, den var hemsk och fruktansvärd men jag klarade mig igenom den och är så himla glad att jag stannade! Hehe ja, det ska jag göra! Tack för peppande ord! :D

2011-10-13 @ 19:56:30
URL: http://idaiusa.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fina grejer!

Jag har en canon 450D precis som Mariah (tror att den serien heter rebel i USA) och jag är också himla nöjd med den. Superfina bilder! Men som mariah sa, den är nog lite i värstingklassen..

2011-10-14 @ 11:08:25
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0