Helgen!!

Sa var helgen redan over... att dom ALLTID ska ga sa grasligt fort da! Pa onsdag blir det happy hour med jobbet nar vi slutar... niiiice! :) Sen blir det anteliiiigen loning pa fredag! Kanner mig ratt stolt igar da jag inte kopte nanting nar vi var till Millfordmall... hittar ju sjalvklart hur mycket som helst man vill ha da man inte ska kopa nat, eller har pengar till det och enda brukar det (for some strange reason..:P) slinka med nan pase hem enda...haha! Men som sagt, igar klarade jag att sta emot mitt shopping begar. Fast, kanske tar mig en vanda till efter loning...haha! :O

 

I fredags var det halvdag pa jobbet igen... som vanligt pa fredagar... gott AB!! Akte da och kopte lunch till mannen och slapte av det pa hans jobb... sen for jag ut och fixade det sista delarna till min halloween costume... im done, yay! :) Kopte sen med mig pizza hem till my old place och tjattrade med "lill-Johanna"..:P Hubby slutade tidigt... wohooo! :) Avslutade kvallen pa en consert i New Haven med hubby, brother-in-law + wifey och kompis med wife... skoj kvall!

 

 

Pa lordagen blev jag bjuden pa mani och pedi av en kompis... och det tackar man ju inte nej till! Min 3:e gang jag gjort det...haha! Skont att fa en liten back massage dessutom! Behovligt om inte annat! :) Kunde dock inte lata bli att skratta till ibland dock... att man ska vara sa grasligt kittligt da!! Haha! Sen foljde jag med Johanna da hon skulle fixa sina sista grejer to complete hennes halloween costume... Kvallen avslutades i Sono pa Bradfords med Sarah.. lots of fun!

 

 

I gar blev det en vanda till IKEA... meatballs-check! Finns sa mycket jag skulle vilja kopa... men, det var se men inte rora mottot som gallde for mig...typ. The swedish food market... ja, fortfarande stor besvikelse. Finns ju inget kvar av det goda jag brukade kopa... inget!! Kopte med mig kanelbullar som jag skulle bjussa pa har hemma... thats it. Borjar nastan langta lite smatt till julen da de dragit fram julpynt redan. Julbord kan man ocksa ga pa den 9:e december... Skulle vara kul att ga dit. Nog for att jag sakerligen kommer ata en massa julbord nar jag kommer till sverige...:P

 

 

I fredags fick min mobil fnatt och bestamde sig for att krangla till det lite for mig. Kameran ville inte funka, inte ljudet heller, sa jag horde inte om det ringde eller sa... sen kunde jag dessutom inte svara eller ringa heller for den delen... skumt! For some strange reason my phone decided to go back to normal idag... hel skumt! Menmen, jag klagar inte, jag ar bara glad att den funkar som vanligt igen! :)

 

 

Provar Smurfan peruken... oh my! Nae, jag kor pa mitt blonda har istallet! :P

Conserten i New Haven

 

Vi..:)

 

God kanelbulle!

 


Kommentarer
Postat av: angie

Nu är allt klart, den 16 januari åker jag till the big apple :D :D :D

2011-10-26 @ 22:01:42
URL: http://angieaupair.blogg.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Gud vad skont med mani/pedi. Det ar verkligen vardagslyx! Nu nar det inte direkt ar sommar langre sa glommer man nastan bort sina fotter =)



Later som att ni hade en trevlig helg aven om den gick fort!

Kram

2011-10-27 @ 03:41:55
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha jag var ungefär lika tjusig i tingelingperuken jag hittade så jag får vara en brunhårig tingeling :) Det verkar som att det var en mysig helg i alla fall även om den var för kort som alltid..

2011-10-27 @ 07:18:20
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0