En manad!!! :)

Nu ar det bara EN manad kvar... EN MANAD!!! Ja, jag langtar nat enormt som ni kanske kan gissa er till...

 

En manad till jag far traffa mina underbara syskon...

 

... helt normala...

 

Tills jag far traffa min lilla systerdotter Alma...

... som inte ar sa liten langre...

 

 

Tills jag far traffa mina nephews for forsta gangen. Da har dom hunnit blivit 1,5ar redan. Tills jag far traffa mina kara foraldrar, slaktingar och vanner! Cant wait!! :)

 

 

En manad tills jag far ata massa gotta... har mycket att catch up on om man sager sa! Kommer val ata for dessa tva ar jag inte vart hemma pa..haha! Lite farligt att komma hem da det finns sa mycket gott man maste passa pa att ata, och vid julen blir det ju inte battre med allt gotta som hor till dar heller... julbord och julgodis, massa choklad, kakor och bakverk... Mmmm, massa gott!!

 

 

Och sjalvklart lite sant har... as always! :)

 

Really really need this... att fa komma hem. Till mitt andra hem that is. Har ju tva hem nu, ett har och ett hemma i sverige som alltid kommer vara hemma vart jag an mig befinner i varlden. Tva ar ar alldeles for lang tid att inte komma hem pa!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Oj, jag fattar inte att du klarat dig så länge! Jag höll på att grina när jag inte trodde att jag skulle få komma hem över jul och då va jag ändå hemma i somras.. Vi åker den 14e, kommer hem den 15e sent på kvällen och sen åker vi tillbaka igen redan den 29e.. När åker du tillbaka igen?

2011-11-17 @ 05:52:36
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Mariah

jösses, det måste kännas helt otroligt att det bara är en månad kvar :)

du har gjort det bra som inte varit hemma på två månader, jag håller liksom på att få panik bara jag tänker på att jag inte varit hemma på 6 månader och att jag inte riktigt vet när jag kommer hem nästa gång. Hoppas dagarna går fort tills du far :)

2011-11-17 @ 14:24:42
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Eleonor i Nashville

Jag forstar att du langtar!!! Mysigt att spendera jul i Sverige. Hoppas att det ar sno, da blir mysfaktorn extra hog!



Kram!

2011-11-18 @ 17:35:48
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det är svårt att förstå att första advent är nästa helg redan...hittills ingen snö :( bara regn och plusgrader. Ganska trist!



Hoppas att det hinner ändras innan du kommer hem :)

2011-11-20 @ 10:59:40
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0