:D

Idag ar det tva veckor kvar pa pricken tills jag aker till sverige... TVA VECKOR!!! :D Sorry for att jag ar tjatig... men jag kan inte hjalpa det. Jag ser ju fram emot det SAAAA mycket!!

 

Speaking of something else... Jag ar ju pa jakt efter en kamera som jag namt tidigare... kan ju bara inte aka till sverige utan en heller! Den jag vill ha har jag inte rad med for tillfallet, sa jag tankte kopa mig nan billig liten kompaktkamera sa lange... ar ju alltid nat tills vidare. MEN... igar nar jag o mannen var ut en vanda och kollade runt lite sa sa Mr underbar att han tankte ge mig en tidig julklapp... MIN kamera!!!! :) eller ja... min och min...haha!  Snart blir den min... den som jag velat ha. Men eftersom han ar en stackars fattig student sa kommer jag hjalpa till och betala lite da jag enda hade tankt spendera lite pa en vanlig kompaktkamera, sa betalar han resten... ahhh, vad glad jag blev!!!! Happy happy!!! :D

 

 

Min blivande kamera!!! :)

 


Kommentarer
Postat av: Mariah

åh, jag önskar att jag kunde räkna ner också det vore sjukt fint! Men jag gläds med dig :) åh vilken fin man som ger dig en canon! De har sjukt bra kameror :D

2011-12-01 @ 01:30:44
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Oh vad gulligt av honom, vad perfekt! Jag älskar min canon systemkamera, jag hoppas att du kommer att trivas med din :D

2011-12-01 @ 04:27:54
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0