11-11-11

Nu ar det helt plotsligt bara 5v kvar tills jag ar i sverige...yay!!! :)

 

Redan fredag... denna vecka har gatt fort... fast enda inte. Har inte matt sa bra...:( Ar fortfarande lite krasslig... dumma hosta som vagrar slappa taget! *morr* Helgen var varst, enda gav jag mig ut en vanda pa lordagen da min sister-in-law hade sin babyshower. Det kunde man ju inte missa... Baby girl Baylyn ar beraknad till Alla hjartans dag. Har bara varit pa en baby shower forut, hos en kompis som kommer fran Columbia. Den var valdigt liten, intim och mysig... valdigt enkel. Vi var nagra styckna hemma hos henne, grillade och hade det mysigt. Denna gangen var det lite annorlunda... valdigt stort och.. valdigt Amerikanskt.

 

 

Det var uppdukat och pyntat, ballonger hit och dit och nallar med det ena och det andra. Det var mat, tavlingar, lekar och paketoppning. Tod hela frya timmar... Hade kunnat ta tva tycker jag, men oh well...:P Det var kul att fa vara med om en riktig Amerikansk one..:) Blev mycket ahhh och naaw i kor da det var paketoppningsdax... oh my.

 

 

Inte varldens basta bilder, i know, men sa ar det nar man fortfarande inte har nan riktig kamera..:(

 

Jag och sister-in-law, Renee

 

Alla i kor... "Aahhhh"

 

Det var inte forren pa lordagskvallen jag kande att jag borjade ma samre... sa forutom detta blev det blev en ratt lugn helg.

 

Bor vi kvar har nar vi skaffar familj ska jag banne mig ocksa ha en baby shower...haha! Kanske inte blir lika stort och pampigt som denna, men enda... ar ju faktiskt en ratt bra ide trots allt..:)

 

Idag efter jobbet for jag till Stamford och motte upp Sanne i mallet.. blidde en lunch pa Cosi ocksa... *mumma* Var evighetersen jag var dar nu... jag och vissa andra som var stadiga stamkunder dar forut... flera ganger i veckan, varje vecka..haha! Gotto love that bread! Mmmm...

 

 

Nar jag skulle aka fran jobbet och kommer ut ar det fullt med lov precis nedanfor trappen... helt igenfullt var det just dar nedanfor... haha, sag lite konstigt ut maste jag saga...:P Speaking of nothing...

 

Ha en bra helg!! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar Cosi :) Vi brukade äta där på ett mall i Förenade Arabemiraten...

Ser i all fall ut som om vi mötas upp i Dubai och vem vet,då kanske vi hinner förbi Cosi ;)

2011-11-12 @ 14:59:44
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Eleonor i Nashville

Intressant med en sa stor baby shower. Det ar verkligen bara amerikanarna som tycker - go big or go home.. Och sen far dom ju sa sjuuuuuukt mycket grejer. Mer grejer an vad dom behover till lilla bebisen! Hoppas du kryar pa dig snart.. det ar inge kul att ga runt och kanna sig krasslig.



kram

2011-11-12 @ 23:47:55
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag trivs jättebra i Winchester, väldigt fint och trevligt ställe :) (Och jag är sämst på att svara på kommentarer snabbt som du kanske märkt) Den senaste tiden har jag börjar klicka och lära känna fler Au Pairer också så det är roligt. Det som är lite tråkigt är det faktum att man tillbringar mest tid med Au Pairer, haha. Hade ju varit roligt att känna Amerikaner också :P men men! Jag har trots allt bara varit här i 2 månader (minus en vecka) :P



Känns det bra att bo här? Så långt hemifrån på "heltid"? :)

2011-11-13 @ 04:25:00
URL: http://sofiaiusa.blogspot.com
Postat av: Nadja

Oh vad roligt att gå på e riktig babyshower, det vill jag också göra! Och vilken fin höstbild, ser verkligen helmysigt ut!

2011-11-13 @ 09:49:49
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0