Preview 2

I gar skickade vara kompis en liten preview pa 4bilder for att tease me a little... det gjorde han bra! :P Bilderna kommer bli klara nasta vecka...wohooo!!! Cant wait!!!! :D





Saknar mina ringar!!! Vill ha tillbaka dom nu! :P


Imorrn aker jag och tjejerna in till New York.. tankte ta och besoka "Sockerbit" den nya svenska godis affaren som oppnat upp i West Village...:) Sen blir det sakert lunch pa nat mysigt stalle innan Johanna maste aka tillbaka och jobba och Sanne och jag drar till Time Square for att kolla pa Eurovision. Fick precis reda pa att Sverige moter Finland i final pa sondag som aven det kommer sandas fran samma stalle... sa nu vill jag ju aven aka in pa sondag!!! :P Maste se den matchen, sa ar det bara!

***


Kommentarer
Postat av: Linnéa i usa

jag döör vilken vacker ring du har!!

2011-05-19 @ 15:49:09
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-19 @ 11:08:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0