Leavin on a jet plan, i dont know when i'll be back again...


Im leaving, but not on a jet plane, and i do know that i will be back here soon again! :) I helgen ar det namligen dax for mig att flytta... For prick 1ar sedan flyttade jag och mina tjejer in i denna fina lagenhet. Love this place! Jatte fin 3bedroom, med kallare, laundry + dryer, big porch... for hyfsat pris. Allt ar sa grasligt dyrt har annars och sen ser de flesta platserna ut som det gor ocksa.. men ar sa otroligt glad att vi hittade detta stalle nar vi gjorde det, och for det priset!!

Kommer bli jatte tomt nu nar jag flyttar ifran mina fina toser, men som sagt, kommer ju bara flytta 10min bort, sa bara for att jag flyttar ut blir de inte av med mig i forsta taget heller! :P Nu ar det namligen ett nytt kapitel som startar, ska antligen fa flytta in med min kare man! :) Onskar dock att vi skulle flytta till varan egen lagenhet, of course! Men nu far vi tranga ihop oss ett tag hos mina svarforaldrar.. Kommer bli lite trangt, men det far ga!

I gar var vi ivag till Stamford sa jag kunde gora mitt medical exam for immigration... jag ar inget big fan av varken sjukhus eller doktorer... spelar ingen roll vad saken galler! Men inte var det hela varlden... jag overlevde som ni sakert markt. Ska tillbaka pa mandag igen dock... och kanner jag mig sjalv blir jag val minst lika nervos infor det besoket... aven fast jag inte har nan reason for det. Thats me in a nutshell! Ar lite sore i min vanstra arm nu...:(

Nepp, dax att aterga till men att packa ihop mitt pickpack! Jag som hellre hade velad spendera dagen utomhus sa fint vader vi har... menmen! Kan inte fa allt har i livet..haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med flytten :)

2011-05-28 @ 21:36:36
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0