Den som vantar pa nat gott...

Langtar saaa mycket till jag far alla bilder fran forra lordagen!!! :D Men kan inte gora sa mycke an att vanta just nu... Men ahh vad jag onskar jag fick dom nu pa en gang!!! :P Uppdatering kommer med bilderna!

***

Det har vart fullt upp hela veckan kanns det som. Tottheten kommer lite efter tror jag nog..:P Mycket att gora pa jobbet dessutom! I fredags hamtade M upp mig direkt nar jag slutat jobbet sa foljde jag med honom till Southern Connectucit State University i New Haven dar han pluggar. Blev verkligen en heldag dar. Han visade runt mig en hel del. Ar ett ratt stort university vilket fick mig tanka tillbaka pa tiden da jag pluggade pa CSUN (California State University Northridge). Lots of memories som kom tillbaka..:) Vi at middag i cafeterian dar det fanns oadnligt med massa mat att valja bland, sen fanns det minnst lika mycket till effterratt att valja! Kanns som jag at for en hel vecka...haha! Han var tvungen att ga pa en play at 8pm till en av hans klasser. De hade last boken innan, och jag hann aven lasa den ocksa innan sa jag skulle kunna hanga med. Akte till Trumbull mall medans vi vantade och lamnade in mina ringar sa att jag kan fa dom resized, vill ju inte tappa dom heller! Kommer ta 2vecor innan jag far tillbaka dom... TVA veckor!!! Kanns sa tomt nu pa fingret... something is missing!! Hoppas dessa tva veckor gar fort for jag vill ha tillbaka mina fina ringar NU!! :P Akte sen tillbaka till skolan till 8pm och sag "Dead man's cell phone" som var riktitg bra faktiskt! Inte varje fredagskvall vi gar pa en play direkt... var intresant maste jag saga! Kom inte hem forren vid 11:30pm... en riktig langdag blev det! Jatte mysig one! :)

***

Imandags var det dax for the AVA's pa skolan dar jag pluggat... (Academic Video Awards). Denna gang var jag bara public eftersom jag inte gar kvar dar... Min kara roomate kammade hem tva awards! Congrats! Igar kom varan landlord och hamtade hyran... sista gangen for min del...*yay* Stannade och pratade lite som han alltid gor.. han ar en snall landlord han! Igar blev det en chick flick med Sanne.. "Something borrowed", och sjalvklart massa popcorn som badar i smor!!! Later ackligt, i know.. men det ar ju bara saaa gott!!! Nu bar det snart av till IKEA... kan det vara lite swedish meatballs och the swedish foodmarket som lockar... ja tack! :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0