Almost done..:)

Vaknade upp i morse av hur det askade som bara den utanfor fonstret och regnet stod som spo i backen! Trodde hela himlen hade oppnat sig ett tag dar! Askan var sa stark sa bilalarm efter bilalarm borjade tjuta pa hela gatan tror jag! Var ju typiskt tankte jag eftersom det var idag stora flyttlasset skulle ga... hur kul ar det att flytta ut allt i sporegn pa en skala? Men som tur var sa slutade det vid frukost tiden. Istallet kom solen fram och det blev ca 30+ istallet... Inte helt fel! MEN nar man ska konka mobler och 1000 saker hit och dit i denna varme... det ar ingen hojdare det heller vill jag lova! Ska inte klaga, i know! Nu ska vi snart ivag och hamta sista lasset... Kommer kannas lite konstigt nar jag kommer tillbaka dit och mitt rum inte langre ar mitt utan Sara's...

Nepp, nu kor vi! Far bli mer sen!


Kommentarer
Postat av: Boel

Hoppas flytten gick bra! Har har vi ocksa blixtar och dunder och massa regn, dock inte 30 grader avrmt tyvarr..

2011-05-31 @ 08:00:11
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: Nadja

Yey för att flytta ihop med killen! Vi hade himla tur med resan så vi behövde bara göra ett byte och två 8-timmarsresor.. Stannade 11 timmar i Chicago.. På hrund av tidsskillnad så åkte vi dock lördag eftermiddag och kom fram måndag morgon.. Hoppas du och maken har det fantastiskt!

2011-06-02 @ 07:09:15
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0