Sommar tider hej hej...


Langtar saaaa mycket efter sommarn! I natt var det dax att stalla om klockan.. so we're getting there..;) Hamtade M sent i natt nar han slutat jobbet... Sen kom vi ju plotsligt pa det att klockan var ju lite senare an vi forst trott eftersom det var dax att stalla fram klockan 1 timma...:P Sa nu skiljer det bara fem timmar mellan sverige och har... bara och bara..:P Pratade med sverige igar ocksa..:) Har inte vart i sverige sen forra julen...:( Saknar familjen!

Sa var det mandag imorgon... ny dag, ny vecka, nya tag... denna helg har inte vart den basta. Lite jobbig.. och ar saa less nu! Mysket som kommer pa en gang. Men som sagt... new week ahead!

Blev visst lite mer chockalbollar idag...Mmm!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej.

Jag har läst igenom hur du kom till usa osv. Jag måste säga att jag har exakt samma dröm. Jag ska åka till usa som au pair sommaren 2012. Ett år kvar då jag fortfarande går i gymnasiet. Kommer att vara tjugo när jag åker iväg. Min dröm har alltid varit att bo i usa. Har dock aldrig varit där men jag har velat det enda sen jag var tolv år.



Hur mycket kostade det att plugga på college i californien och hur länge pluggade du?



Hur mycket kostade det att plugga fyra år i connecticut?



Hur hade du råd med allt, boende, mat osv?



Jätte tacksam för svar :)

Svara gärna på min mail: [email protected]



/ Jennifer

2011-03-14 @ 20:42:57
URL: http://jennifermadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0