Me, myself and I....

Denna helg har vart ratt lugn... alla ar borta , eller vart busy sa det har vart me, myself and I hela helgen i stort sett... ratt ensam mestadels med andra ord. Har tvattat, kollat pa svenska serier pa datorn, kollat pa filmer, pratat med sverige... Var over till M's hus och kollade pa "De la U" fotbolls matchen med hans foraldrar igar. M var namligen pa den matchen med sina kusiner... sjalvklart sa sag jag aldrig honom i TV:n dock... menmen! Brought back some memories nar vi var pa en fotbolls match dar forra aret!

Idag var jag hem till hans paron for brunch... dom brukar alltid ha familje frukost pa sondagar da hela familjen oftast har chans att traffas. Mys! Sen blev det en vanda till Trumbull mall med Johanna... kopte present till M da det ar hans fodelsedag snart. Hade lite beslutsangest om jag skulle aka till IKEA sen eller inte... det var namligen "the swedish foodmarket" som lockade denna gang! Slutade vela till slut och akte... Men nar jag val kommer fram upptacker mitt klantiga jag att jag glomt planboken hemma! Smart Johanna! Sa det var inte sa mycke att gora an att vanda om och kora 40min tillbaka... jatte roligt... eller inte! :P

Nu ska jag snart ringa till Chile innan jag gar och lagger mig... kan ju gissa om jag sitter har och ovar pa vad jag ska saga...haha! Wish me luck... i'll prob need it! lol


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv:

Hej, tack för din kommentar!

Familjen jag är matchad med bor i Groton. Det jag har läst och sett verkar bra om CT, så får helt enkelt se om familjen hör av sig och vad dom har att berätta och så! :) Låter härligt att du bor kvar där borta i USA, min mamma är livrädd för att jag kommer göra likadant ;) hahahaha!!

2011-03-21 @ 11:04:52
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0