I morgon...

... aker min M till Chile pa semester en vecka... inte alls avis, neej da! (Nu ljuger jag sa min nasa skulle kunna vaxa flera centimeter). Onska jag ocksa kunde folja med... men ikke sa nicke! Inte denna gang... *dumma regler* Men som sagt, kommer fler chanser... Nu var det prick 1ar sen vi var dar...:)

Nostalgi....
   
   
    
   

Lite av jordbavningens verk... (+ tsunami)
   



Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen nar M slutar skolan ska vi taffa hela hans familj och ata churrascos...*Mmm* Sanna at vi i massvis nar vi var dar nere... saa goda!








Kommentarer
Postat av: cessie

Åh vad kul att läsa att du med lyssnar på Gerts värld! I love that show:-) och det är ju inte ens bra, jag blir mest förfärad av alla galningar som ringer, men jag kan verkligen inte sluta lyssna, det är så roligt!!



Kommer din kille från Chile? Nice!! Min kompis som kommer på besök nästa vecka är med Chilernare, hon har aldrig varit i USA innan så det ska bli kul att visa henne runt.



Varför får du inte åka över dit, är det visumstrul??



kram

2011-03-17 @ 05:50:28
URL: http://cessieinseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0