Sjukling...

Min dator mar inte sa bra... har blivit sjuk, riktigt sjuk. Den har namligen fatt nat jobbigt virus! :( Sa jag far ta och lamna in den.. vilket jag inte har riktigt med pengar till just nu..menmen. Alla mina pengar gar ju till immigration nu, och det ar ju inte sa lite man ska betala dar int! Sa far fixa datorn sen nar ekonomin tillater mig...
***
Nu har jag flyttat klart och gjort mig hemmastagdad (eller vad det nu heter). Haha, M utbrast nar jag plockat in det mesta..
-PINK!! in my room??
"My room??" sager jag...  "You mean our room!" Hahaa!
Allt ditt ar mitt och allt mitt ar mitt, sa var det val? :P *tss*
Nejda..
Blev faktiskt ratt mysigt... trangt, men mysigt! Tror han behovde a womens touch har...:P
***
Miss my computer!!
***

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag fick virus tre gånger på lika många dagar innan vi åkte till Hawaii och Curtis fixade det utan problem och det var helt gratis.. Så du borde inte behöva lämna in den om det är virus.. Vad mysigt att ni flyttat ihop nu, vore skoj o se lite bilder på dte hela :)

2011-06-05 @ 23:38:52
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Nadja

oj, innan vi åkte från Hawaii skulle det visst stå..

2011-06-05 @ 23:39:31
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Eleonor

Ja mitt hår har blivit blonderat alldeles för många gånger så jag tror det är därför som det har blivit så frissigt. Men imorgon klipper jag av det =) Jippiiii!!

2011-06-06 @ 22:15:26
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0