IKEA

 

Det ar faligt att aka till IKEA... man kommer aldrig ut darifran tomhant! Inte for att man koper mobler varje gang man ar dar int, utan att man (eller jag rattare sagt) alltid fastnar i "The Swedish Foodmarket"...

 

 

Det finns ju sa mycket gott dar...:)

 

Dock sa saknar jag att de inte har OLW's eller Estrellas chips... menmen, man kan val inte fa allt har i varlden..

Fanns dock massa andra saker jag jatte garna hade sett foljt med mig hem... hittade bade det ena och det andra som jag skulle vilja kopa till varan future appartment...:) dromma kan man val alltid fa gora, right? :) Hoppas det inte drojer allt for lange innan vi kan fa varat egen place!

 

 

Speaking of something completely different... bor ju numer med min kare man OCH hans foraldrar i en liten, liiiiiten och trang lagenhet.. men finns det hjarterum finns det stjarterum! Min kare man flyttade hem for nagra ar sedan eftersom det ar radd dyrt att bo harikring sjalv, speciellt om man pluggar... darfor flyttade han hem for att han kande att skulle han nagonsin bli klar med skolan inom en snar framtid sa var detta det basta sattet att fa allt ga ihop. Han kommer nu blir klar med skolan nasta ar, men forhoppningsvis kan vi flytta innan dess... Nu ska jag forsoka komma till sak.. :P Jag har varit sa van, och lite bortskamd kanske med att alltid haft laundry and dryer dar jag bott har i USA, men nu ar det andra bullar minsann... nagot jobbigt maste jag saga! menmen, ar bara att bita ihop... kommer ju inte be like this forever som sagt. So, igar var jag och min svarmamma (svarmor) till en laundromat... my first time there... var precis som man sett pa filmer...

 

Min blaa IKEA bag kommer val till anvandning..:P

 

 

Tog ca en timma... inte det roligaste jag gjort om man sager sa! Jag var den enda blonda pa hela stallet... kande mig liiite misplaced maste jag saga... oh well.. guess it wasnt the last time jag satter min for dar, sa det ar val bara att vanja sig...

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag saknar falukorv och leverpastej pa IKEA. Varfor har dom inte det for????



Vad haftigt att se en laundromat. Men kanske inte sa kul att sitta dar och vanta.

Nar jag bodde sjalv i Sverige sa fick jag alltid ga till tvattstugan och jag HATADE det!!!

Men sen flyttade jag hem till mamma sa jag kunde spara pengar till USA och da kunde jag tvatta klader hemma! Man blir verkligen bortskamd.

2011-06-22 @ 17:06:12
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: PhilaBound

Ja, jag tror vi kommer bli kvar har. Min man var ju inte sa fortjust i att bo Sverige sa det kommer nog inte handa att vi flyttar dit. Om vi flyttar nan gang sa blir det nog tillbaka till NY =)

2011-06-27 @ 22:28:06
URL: http://PhilaBound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0