Svar pa fraga och lite annat...

Fick en fraga av "Sms lana" som undrade hur lange jag haft denna blogg... Tror jag borjade i oktober/november forra aret... Innan dess skrev jag pa resdagboken som jag borjade med 2005.

 

***

 

I sondags var det fotboll for hela slanten... Hamtade upp Lukas sa akte vi till Tavern on Rt 7 for att se finalen mellan USA and Japan... spannande! Japan tog hem segern efter straffar... Kul att hora att sverige slog Frankrike och knep bronset! :) Sen var det Copa America hemma hos svagern... Chile vs Venezuela... och det gick ju som det gick...:( Alla topp-lag ar nu ute... haha, sa det kan ga!

 

***

 

Igar och dag fick jag lana min boss office da han ar out of town on business eftersom overvaningen var som en bastu. Over 100F degrees var det!!! Var olidligt att vara dar... kande hur varmen steg for varje trappsteg man tog... Sa gar det nar AC:n gar sonder... Skulle komma nagon och fixa det sa forhoppningsvis far jag tillbaka mitt eget office imorgon..:) Var jatte mycket att gora idag... kandes som man knappt hade tid for att ga pa toa...haha. Gillar dock nar det ar mycke att gora for da gar tiden mycket fortare. Nar jag slutade kom min kare man och hamtade mig och hade en stor oreo shake till mig... mumma!!! I looove oreo shakes!! :) Sen var det raka vagen och slappa av honom pa jobbet...  sa i hela 20min fick jag vara med honom... de ni!

 

Ska val inte klaga... han jobbar mindre nu pa sommarn for det ar ratt slow pa hans jobb... desto mer jobb resten av aret dock. Sa jag far val passa pa att njuta nu nar han har mer ledigt, for sen blir det mer job plus att skolan drar igang for honom, sa da blir det ju skola och plugg pa det ocksa...

 

Nepp, nu ska jag ut och njuta av den skona sommarkvallen...:)

 

 

***

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0