Pink!

Akte precis och hamtade min hubby fran work... blev inte sa hemskt sent ikvall..yay! Pa vagen hem ser vi att det ar halvmane... och att manen ar helt rosa! Ser man inte varje kvall maste jag saga...

 

..och speaking of mane sa var vi ner till stranden i fredagskvall och bara mos! Blev lite suddigt da jag tog med mobilen...

 

Lite tidigare ikvall var jag en vanda till Barnes&Nobles och kollade runt lite... och vad ser jag dar om inte denna...

 

Var ju sa illa tvungen att tjuvlasa lite... sa jag tog med mig den och satte mig bekvamt. Sag sakert ratt lojlig ut nar jag gick omkring dar och sma log for mig sjalv... haha! Kommer pa mig sjalv att jag blir sa forsvenskad (om det nu finns ett ord som heter sa?!) sa fort jag ser eller hor nat som har med sverige att gora... cant help myself! :P


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hehe men sa ar det ju.. Man blir extra svensk nar man ser nagot svenskt. Och maste verkligen papeka till personen man ar med att det har ar svenskt. men val hemma i Sverige gnaller man.. haha.. Lite kul! (jag menar att man gnaller nar man bor i Sverige).



Ser ut som att ni hade det riktigt mysigt pa stranden! (fortfarande avis, vill ocksa ha en strand har)

Kram =)

2011-07-20 @ 16:00:17
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Taina

Man blir väldigt patriotisk när man bor utomlands...



Hälsningar från ett VARMT Simsbury, CT

2011-07-20 @ 17:32:26
URL: http://sisutaina.blogspot.com/
Postat av: Ellen - College USA 2011

hittade just din blogg och undrar bara hur du hamnade i USA? studier? eller het pojkvän? ;)

2011-07-21 @ 22:50:10
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: Taina

Hahaha, visst om man kan kalla min gubbe för het! Nä rå, vi fick jobb av ett svenskt företag och därför hamnade vi här. Nu ser det ut som om vi stannar ett tag till och söker green card. Två av de äldsta barnen kommer att bo i Sverige. Isabella har precis avslutat high school här och ska nu hem och studera. Albert han jobbar i Stockholm.



Stay cool!

2011-07-22 @ 16:25:20
URL: http://sisutaina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0