I did it...

Visade sig att det inte var sa farligt trots allt..:P Lyckas ju A L L T I D bli sa grasligt nervos sa fort det har med immigration att gora, varfor vet jag inte for jag har ju aldrig haft nagra problem tidigare, men still... Hade fatt tid i Prot Chester, NY 11am, men vi var dar lite tidigare... kom in och fick lamna in alla pappers till damen som satt i receptionen, fick ett papper tillbaka som jag skulle fylla i. Sen fick jag en nummelapp och fick sitta ner och vanta pa min tur... var ca 5per fore mig, men det gick ratt fort enda. Tog mina fingeravtryck.. och som tur var blinkade inte skarmen med stora bokstaver "wanted" eller nat liknande...:P Sen fick jag sitta ner och ta kort... "you are not allowed to smile" blev jag visst tillsagd efter att kortet tagits.. sekunden senare nar jag skulle ratta till mig blinkade det till och sjalvklart var jag inte beradd pa det nar det togs... detta kort ska nu fa sitta pa mitt greencard i ar framover... kul. Oh well.. ar val inte hela varlden. Sen var det klart! Allt som allt tog ca 20-30min. Sa nu ar det bara att invanta nasta brev dar det star nar vi far komma pa intervjuv...:)

 

(fran google)

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul att höra att det går framåt för er! =)

2011-07-19 @ 08:22:05
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0