4th of July weekend!

Eftersom det var Independence Day i mandags hade vi langledigt fran jobbet... niiice! Hade bade fredag och nu i mandags ledigt..:) Blev mycket hamburgare i helgen... sa nu klarar jag mig ett tag tills jag behover ata en till..:P

 

***

 

I fredags var vi ivag och fixade lite errands... andrade bla mitt namn pa banken och nar jag skulle skriva min nya signatur sa skrattade bankmannen at mig nar han sag att jag skulle forsoka signera med mitt nya efternamn... haha, inte latt nar man inte ar van heller! Maste nog ova mig lite..:P
Pa kvallen var jag och en kompis ivag och sag "Bridesmaides"... blev faktiskt manga skratt den kvallen!

 

***

 

I lordags fyllde varan kare van Johanna ar... hela 26! Shorty har gatt och blivit stor! :P

 

Jag och the b-day girl! :)     (Johanna x2)

Gjorde mango margarita!
Jattegod punch!
The girls! :)
Fin tarta va? :)

 

***

 

I sondags hade M's jobb 4th of bbq i NY med tva andra resturanger inom samma kedja.. Det spelades softball, soccer, grillades, hade vattenballongs-kastar tavling, flipcup och annat... stod forst att det skulle regna HELA langa dagen... men vi hade tur... duggade lite ett tag, men annars var det uppehall..:) Var borta hala dagen och var helt slut nar vi kom hem... skulle akt ner till stranden for att kolla pa fyrverkerierna... men sag dom hemifran och slocknade sen..:P

 

***

 

Igar (4th of july) blev det annu mer grillning, och fyrverkerier.... och pa kvallen kollade vi pa Chile vs Mexico... saa spannande! Chile hade sa manga chanser och var saaa nara pa att gora mal valdigt manga ganger men missade. Sjalvklart gor Mexico mal typ den enda chans de far... I andra period kontra chile med 1-1... drojer inte lange innan det star 2-1 till Chile och i sista minuterna var det sa nara att mexico kontra till 2-2, men som tur var slutade matchen 2-1 till Chile... :)

 

***

 

Eftersom det inte blev nagra bilder pa fyrverkerier iar, kommer har nagra fran -06 fran stranden i Farifield
och -08 fran stranden i Norwalk

 

Lots of good memories! :) Forsta aret jag var har.. back in 2005 akte jag och mina kompisar in till NYC for att se Macy's fyrverkerier... oh my sager jag bara! :)

 

***

 

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som en mysig 4th of July! Bridesmaids är ju så sjukt rolig! Och störd, scenen när de provar bridesmaidsklänningar är ju Störd!

2011-07-06 @ 13:37:31
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Marie

Oh yes, lots of good memories ;-) sitter o letar billig resa till USA i augusti men det verkar hopplöst =( hade så gärna åkt o hälsat på en vecka...

2011-07-12 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0