Happy!! :)


Blev sa glad! Detta lag namligen och vantade pa mig nar jag kom hem fran jobbet idag...:)


Paket fran SVEEERIIIGEEE!!!!


MMmmm, massa gott!!! :)


Sitter har och mumsar i mig lite nu... cant help it! lol
Tacka vet jag svenskt gotta!!!


En annan anledning till att jag ar sa glad ar att jag fick goda nyheter i mandags! Fick ju reda pa lite daliga nyheter i december och var tvungen att aterkomma for ytterligare tester nu i mandags. Har vart valdigt nervos och orolig hela tiden... sa det var en valdans lattnad maste jag saga att hora the good news! Thank God! Ska halla koll enda och aterkomma om 3man.. just to be on the safe side. Men det skulle inte vara nan fara...

Tank vad livet kan forandras fort. Manga ganger sa tanker man inte pa hur bra man har det, och kan handa att man tar en del saker forgivet. Ibland kan det kannas som livet bara springer ivag och man bara hanger pa...

"Time is like a river. You can't touch the same water twice, because the flow that has passed will never pass again. So enjoy every moment of life".

Maste tillagga att jag ar valdigt tacksam for manga saker har i livet!! :) Familj, vanner.. ja, nara och kara, halsan, allt jag fatt vara med om... to mention a few! :)

Efter jag fatt de goda nyheterna "firade" vi med lite bowling....:) kostar billigt pa mandagar.. vilket gynnar min ekonomi..;) Kanns som det var evighetersen jag var dar... kul var det iallefall! Vann till och med en gang... not bad! (for att vara mig..haha) :P

I tisdags kom min kare van Catalina over pa middag. Var eviheter sen vi sags kanns det som! Hoppas det inte drojer lika lange tills nasta gang! Igar var det som sagt "snowday" ... = allt var stangt. Skont med en liten "off"-day mitt i veckan maste jag saga... Hade ju hort om denna "snow storm" innan, sa min chef hade sagt till oss att ta med allt vi behovde sa vi kunde jobba hemifran om det skulle vara sa illa att vi inte kunde ta oss till jobbet... so, blev till att jobba hemifran igar... inte helt fel, sa jag klagade inte! Ratt skont faktiskt! Han aven med tva filmer me mina tjejer... "Piranha" och "Going the Distance". Den forsta var ju ingen hit kan jag saga... sag manga mistakes som gjorts.. och kandes verkligen som en low-budget film. Not the best movie made enligt mig... menmen! Den andra dar emot var en valdigt mysig/rolig film... girl movie helt klart! Men passade bra en san dag..:) Har markt det att forut nar man tittade pa film sa "tittade man bara" pa sjalva filmen... nu tanker jag pa sa mycke annat runt omkring dessutom. Inte bara handligen, utan hur filmen ar gjord, allt jobb som gors for att fa till allt, som till ex shots, cuts, editing, script, lighting... allt. Sen satt vi och laste igenom gamla inlagg vi skrivit pa resdagboken... haha, det var tider det! Sa roligt att lasa om grejer, da allt kommer tillbaka till en... kunde inte annat an skratta! lol

Nu till nagot mindre kul... varan tvattmaskin verkar inte vilja fungera langre..:( sa jag far val ta och ringa varan landlord..

 


Kommentarer
Postat av: Belle

Hej, jag bor på Long Island sen liter mer än 2 år tillbaka. Vars bor du?



Haha när jag först kollade på din bild trodde jag att nötterna var köttbullar!!

2011-01-14 @ 06:11:46
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Haha :) Det är lätt att aldrig bli nöjd, jag vet! Tror att livet handlar 99 % om hur man ser på saker... så inställning är allt ;) Men jag tror jag får inse att USA inte behöver vara perfekt för att jag ska bo och drivas här:) Jag kan inte påverka byråkratin, vädret, och allt annat. Men jag kan påverka hur jag ser på allt, och välja att fokusera på det positiva :)



Ditt hus låter hur bra som helst:) Är badrum och kök frächt så brukar standarden vara bra!! Altan och gräsmatta är kanon! Vi har också en altan, och jäklar vad jag ska grilla där till våren :)

Kul att ha roomies, då har du alltid någon att "hänga" med ;)



Trodde också nötterna var köttbullar på bilden ;) Du måste älska ostbågar ;)

2011-01-14 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0