Ajaj...aj!

Vi har ju en hel del sno har nu... och eftersom trottoarerna inte ar skottade sa maste jag ju ga pa vagen nar jag ska till jobbet numer. Lite jobbigt.. halt har det dessutom vart. Har sa goa jobbarkompisar, dom erbjuder sig att komma och hamta mig eller skjuttsa hem mig nar jag slutar. Anyhow, i gar morse fick jag skjutts av M till jobbet, hade ca 5m att ga fran bilen in. Sjalvklart ska mitt klantiga jag halka och faller baklanges och tar med mig vaska och laptop i fallet. Nar jag ar saaa nara jobbet! Naaagot ont det gjorde kan jag saga! Har fortfarande ont i vanstra armen. Kan inte riktigt boja den som man ska, gor lite ont att ha den raklang och kan heller inte ta i for mycket for da gor det ocksa ont..:( elande!!! Hoppas det inte ar nat allvarligt, for inte har jag rad att ga till farbror doktorn heller... Blev sittandes dar en stund och fick samla till mig lite innan jag gick in for det gjorde nat sa grasligt ont! Har ju redan brytit armen en gang och fatt en spricka i handleden, sa jag vet hur det kanns och nat sant ar det inte... but still. Kommer ihag nar jag var i trysil och akte brada for ett x-antal ar sedan... vem ramlar forsta dagen och andra aket om inte jag... taskig tajming da jag och mina kompisar skulle vara dar en hel vecka.. hopp pa att fa panik da jag vaknade upp dagen efter och armnen min var tre ganger sa stor an normalt! blev inte sa mycke akandes den veckan sorligt men sant, sa borjade det kannas lite battre med tiden.. kommer hem och skulle till ett mote pa radiostationen... vem halkar pa tagperrangen och landar pa sin onda arm... sjalvklart! Da kandes det som jag var pa vag att lagga mig ner och do dar pa en gang! Har aldrig gjrort sa ont som det gjorde da! Visste inte vart jag skulle ta vagen... det var da jag fick sprickan i handleden. Bada fallen bidrog nog med nat. Nar jag brot armen gick jag i 3:an och lekte med syrran och killkompisarna i lekparken hemma... ramlar baklanges ner for the slide. Ligger blixstilla och sager inte ett enda ord, grater inte en enda tar... reste mig efter ett tag och gick och holl i armen da jag inte kunde stracka den raklang. Lite skillsnad pa att bryta armen och fa en spricka... sa detta kans som det inte ar nat av det iallefall.

Nog om det.. torsdag var en bra dag... jobbade hemifran, spenderade resten av dagen (da jag inte jobbade) med M eftersom han hade snowday fran skolan. Akte till Fiesta Limena for lunch... 

Detta far man for $7!!

Not bad!! Rackte dessutom till lunch dagen efter! :)


Idag har jag inte gjort nat vettigt kanns det som... eller jo, fick lite tvatt gjort. Annars har jag vart stuck har hemma hela langa dagen... blir latt sa nar man inte har bil och kan ta sig nanstans...*morr* Lite trakigt da detta samhalle ar uppbyggd efter bilar! Oh well... Ikvall blev det lite Uno och Tabu spelandes... kul!

Detta kan man forresten gora med veggie sticks forutom att ata dom...lol


Night night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0