2:a dagen...


...jag jobbar hemifra. Men jag klagar inte..:) Igar var det pga av att det var "Marin Luther King Day", Amerikanarna gillar holidays sager jag bara! Nat annat dom ar galna i ar parader har jag markt... Anyhow, i morse fick jag ett meddelande fran min chef som sa att ingen behovde komma in till jobbet idag pga av vadret sa vi kunde jobba hemma. Vadret ja... lite snoblandat regn, som blev lite isigt.. sen har det duggat lite... no comments!



Fick anteliiiiigen traffa min goding igar igen! :D Han har ju fatt nytt jobb nu och forra veckan hade han training ALL day EVERYDAY, och prov VARJE dag, sa nar han val slutade var han ju tvungen att plugga.. Ar val bara att vanja sig, for nasta vecka borjar han skolan igen. Da har han skola mandag till torsdag, sen jobbar han fredag till mandag... back to business igen da med andra ord.


Nu ar det bast jag gar och gor mig iordning... M kommer strax och hamtar upp mig for vi ska aka till "The Melting Pot"  och ata middag...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0