-18!!!!


Tror vi fatt sverige vader har nu... har vart riktigt kallt nu och nar jag skulle till jobbet idag var det -18grader!!! Kaaaallllt!! Ar trott pa detta nu... vill ha var och sommar!

Igar var vi till IKEA... hade ett mission att kopa en hylla som jag ska byta ut min bruna byra med. MEN sjalvklart sa var den out of stock... typiskt! En sak Johanna skulle kopa var ocksa out of stock, sa vi far val ta en vanda dit nasta helg igen...

Idag borjade M skolan igen... har knappt sett till honom alls denna helg (eftersom han jobbar) och nu lar det ju inte bli sa mycket framover heller nar han dessutom kommer ha skola och laxor att ta hand om...:( Idag kom han och gjorde mig sallskap pa lunchen. Det forsta han sa nar han sag mig var att jag skulle blunda for han hade en liten surprise...

Den har fick jag! :)


Fick den for no special reason... just because...:) What a nice surprise!! :) Made my day kan jag saga!!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vilken vacker ros! Som sagt blommor livar upp mitt i vintern ;) Hörde att ni ska få snöstorm igen till helgen eler så ?!

Hur skiljer sig sig våren där du bor från Sverige? :) Var i Sverige e du ifrån ?

2011-01-26 @ 18:59:01
URL: http://gabriellahellstrom.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Johanna, våren hos er låter helt underbar:) Hoppas den e tidig här med ;) Har ni kvar snö sen sist eller har allt smällt bort? Vi ska bara få några centimeter, och det känns ganska tillräckligt :)



Jag har bott i Linköping de senaste 5 åren men kommer från Uppsala:) Bro känner jag inte till, men Örsundsbro har jag varit i massor med gånger under gymnasiet eftersom en klasskamrat som jag umgicks mycket med bodde där:)



Håller tummarna för att ni inte blir insnöade ;)

2011-01-27 @ 23:36:59
URL: http://gabriellahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0