Taxes...


Friday is here!! :) Igar kvall kom M over efter skolan och sa att han hade en liten overraskning... sa sprang han ut till bilen och hamtade jordgubbarna, bananerna, marshmallows och chokladen...*mumma* :D Sa var det fredag.. igen! :) Ville inte kliva upp i morse da klockan ringde! Snoozade sa lange jag bara kunde, sen blev det till att skynda sig...:P Fick skjutts till jobbet (holl jag pa att saga och det sa jag..lol), inte riktigt.. tog namligen mig sjalv till jobbet.. sa stackarn fick ga till mitt jobb nar han val gick upp (nagra timmar senare) for att hamta sin bil.... Slutade tidigt idag, as usual pa fredagar! :) Da kom M och hamta upp mig sa akte vi sa jag kunde file my taxes... mindre kul, men maste goras. Fick dock en glad overraskning nar jag val var dar... far namligen tillbaka $738!!!! :D Det var verkligen en glad overraskning! Kom vaaaldigt lagligt maste jag saga! :) Som sagt... det verkar ga mot battre tider nu... bara att hoppas att det haller i sig! *haller alla tummar jag kan hitta* Skjuttsade sen M till jobbet sa jag kunde fa lana hans bil ikvall... sa nu sitter jag har och vantar pa att han ska ringa sa fort han slutar sa jag kan aka och hamta upp honom...hoppas det inte blir allt for sent!


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.38

Sv: Haha jasså? Men det kan ju vara skönt ibland att slippa. ;)

2011-02-12 @ 16:02:13
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0