Superbowl Sunday!!


Detta ar dagen da hela USA star stilla, dagen da alla Amerikanare ar som fastklistrade framfor tv apparaterna... det ar superbowl sunday!!! Inte for att jag ar ett stort football fan, men det ar kul att vara med om hela upplevelsen i sig. Allt sta hej, forberedelser, mat, och folk... Sjalv ar jag mer intreserad av reklamerna som visas i pauserna... ar ju nastan det basta med hela alltet...haha! Ingen av reklamerna har vistats innan och far minst lika stor uppmarksamhet som sjalva matchen!! Det ar den dyraste reklamtiden man kan kopa sig i USA sa det better be something good...lol

I ar blir det nog inget stort dock... har alltid vart pa superbowl parties forr men alla ar utspridda iar.. eller sa jobbar folk. Sitter har hemma alldeles sjalv nu, far val se vad som hander ikvall men gor jag det da ocksa satter jag val pa tv:n bara for reklamernas skull...haha!

Har kommer lite bilder fran superbowl -08.. what a night!! :)

Lots of food...


Let the game begin!












The Swedish trio! :)



Ohh, M ringde precis och sa att han got the night off from work...:)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ser jättemysigt ut. Saknar verkligen att vara i USA med allt vad det innebär.

Jag kommer ifrån Karlskoga, som ligger i närheten av Örebro. och du själv? :)

2011-02-07 @ 13:37:22
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0