Ont...


Ajajaj... Var hemma hos M en snabbis och helt plotsligt fick jag akut ont i magen... nog for att jag har haft ont i magen forut, (plus att det ar this time a month) men aldrig sa! Visste inte vart jag skulle ta vagen.. kande hur kall jag blev i hela kroppen och kunde knappt sta pa benen... kandes som jag bara kunde lagga mig ner och do dar pa stort!! Jobbiga var att han var tvungen att aka till jobbet sa jag var tvungen att folja med... lugnade sig ner sig ett tag, men nar jag sen slappt av honom och var pa vag hem kom det igen. Finns val inget varre att sitta i bilkoer och ma skit! Undra jag om det har nat me maten jag at till lunch att gora...?! Kanns inte lika farlig just nu, men magen ar fortfarande lite orolig... jobbigt!! :(

Fick skjutts bade till och fran jobbet idag... vilken lyx! :) Glomde att ta med mig nat att ata till jobbet sa jag var vralhungrig nar jag val slutade. Haft stralande sol idag... jatte harligt vader! Som sagt... cant wait for spring to get here!

Har kommer en liten bild pa islagret vi har har... man ser overallt hur islagret glansar i solen!







Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för kommentaren :)

Jag pluggar till medicinsk sekreterare och det är så mycket att läsa. Good lord liksom.

Åhh, jag får sån längtan tillbaka till USA, när jag läser din och de andra tjejernas bloggar. Vill tillbaka nu!!

2011-02-06 @ 10:10:42
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Det ÄR jättemycket och läsa!! Men det är säkert för att vi har mycket tentor just nu. :(

Jag tar min examen 2012, så jag har tre terminer kvar.

Vad ska jag göra efter min examen? Ja, vi har planerat att flytta över till USA, men när beror mycket på hur Kens kontrakt ser ut. Men runt 2012 eller nåt skulle jag gissa.

Jag hade tänk mig att försöka hitta ett jobb inom min yrkesgrupp i USA, men vi får se vad som händer.

2011-02-06 @ 17:53:01
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0