Getting back on track...

Denna helg var inge vidare maste jag saga... har bott i sangen i stort sett hela langa helgen!!! Som tur var kande jag mig lite battre igar och ni kan ju gissa om jag hade myror i baken... ville sa ganra ut ur huset (framfor allt sangen!) och gora nat! Nu borjar jag anteliiigen kanna mig som mannska igen. Jag ser ut som mannska igen. Matlusten borjar sakta men langsamt komma tillbaka.... back to work idag, back to normal.. skont! Nu har jag dock lite att ta igen for dessa dagar jag vart sangliggandes...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hejsan,

Jag är lite osäker på hur långt vi kommer att ha till NYC, men enligt Ken så har vi ca. 3-3,5h till NYC och lika långt till Montreal.

2011-03-05 @ 10:59:43
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0