Inte langt kvar nu...

Uscha.. tiden gar alldeles for fort!! Nu har jag bara EN heldag kvar har, sen bar det av hemat igen. Pa fredag blir det frukost dejt med Johanna pa arlanda. Bada aker samma dag, med olika flyg... samma route... jatte kul, eller inte. Idag akte syrran med familj hem... ooOj vad tomt och tyst det blev! Har haft fulla huset har ett tag da bla morbror och kusiner tittade forbi igar ocksa.

 

Har har vi hela syskonskaran samlad... vilket inte hander ALLT for ofta numer. Ar vi lika? :P

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Johanna! Jag tänkte fråga dig lite mer om den här sponsor family grejen och dina studier i usa.. skulle du ha något emot att berätta lite för mig om det och hur det fungerar? emaila mig gärna om du har tid över någon gång på [email protected]!



Gott nytt år! :)

Sofia

2012-01-03 @ 07:17:15
URL: http://sofiaiusa.blogspot.com
Postat av: Jenny - gravid i New York

Jag bodde också i CT för 3 år sen :)

Och jag har bott i USA i ungefär 3 år. Men bor i NYC sen 2009.

Hoppas du får en bra flygresa hem!



2012-01-04 @ 13:05:19
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0