Det gar undan!


Nu ar det bara tva jobbdagar kvar... bara nagra dagar kvar tills avfard! :) och snart slipper ni mitt tjat om nedrakningen till sverige...haha.

 

Har mycket att fixa i helgen... alla julklappar maste jag bli klar med, fick en del gjort igar. Maste till mitt old place och hamta resvaska och lite annat som ska med hem... maste tvatta och far absolut inte glomma att kopa ett minneskort till min nya kamera som jag fick nu i veckan...:) Eftersom Sanne inte akte till varmare breddgrader idag kanske tjejerna och jag gar och ser "New Years Eve" pa bio ikvall... lite girls time innan alla aker at olika hall...:)

 

 

 

Tredje advent imorrn... hur sjukt ar inte det da pa en skala? Tiden bara springer ivag! Snon lyser fortfarande med sin franvaro och plusgraderna har gjort sig hemmastagda(?!). Nar jag kommer tillbaka har min mans kusin kommit hit fran Chile. Han ska stanna till den 26:e januari... ska bli kul att traffa honom igen. Onskar dock jag kunde vart med och hamtat honom pa flygplatsen for att se hans forsta reaktioner till saker och ting... han har aldrig varit utanfor Chiles granser och han har aldrig flygt flygplan i hela sitt liv... han ar nagot excited kan man saga!


Kommentarer
Postat av: nadja umerkajeff

Jag tyckte den var rätt mysig men min svärmor avskydde den och lämnade tydligen salongen mitt i filmen..

2011-12-11 @ 08:27:33
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Hahaha ;) Gläds verkligen med dig :) Har förstått att du är lite småsugen på att åka till Sverige ;)



Kram

2011-12-11 @ 19:43:16
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Nadja

Vad tyckte du om filmen? :)

2011-12-12 @ 05:09:16
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0