That's it!

Mandag, mandag, mandag... Pa torsdag ska vi ha retreat pa jobbet. Spenderar hela dagen i Silvermine, sen blir det "Ginger Man" i SoNo efter det for lite happy hour after work...:)

 

Nu har jag anteliiigen fatt tillbaka min kara laptop!!! Den fick ju nat virus i borjan av sommarn, sen har jag inte tagit tid att fixa den.. horde med Geek Squad vad det skulle kosta att fixa den... $199 skulle det ga pa... jamen hejja! Som tur var fick vi tag pa en kille min man went to high school with, han kunde fixa det for $85, och det skulle ta kanske ca 4-6h beroende pa hur mycket det var att fixa. Sa att det inte var no rush, hade ju varit utan den i flera manader nu sa nagra dagar till skulle jag nog overleva. Hamtade den dagen efter... hade visst haft 402 viruses... 402!!!! :O Visste att jag haft en hel del... men inte sa manga! :P Menmen.. nu ar den antligen fixad iallefall!! :)

 

Varnar for kansliga lasare..

 

Igar var det en riktig stor cleaningday! Har namligen haft en hel del insakter hemma... usch, fy och bla! :( Kanske inte sa konstigt da vi bor i en valdigt gammal, skroppling byggnad med skavanker, sprickor och sma hal har och dar plus att di har massa trad och buskach(?!) runt om oss... sa lagom kul.. NOT!!! Har tatt do pa jag vet inte hur manga insakter sen jag flytta in... och harom natten fick jag nog. Hade fatt nagra bett (myggbatt trodde jag, eftersom jag alltid lyckas dra at mig myggor... pa nat konstigt vanster sa verkar dom alska mig. Nar vi skulle sova sa kandes det som det krop har och var pa kroppen... men sa fort man var tande lampan och var dar och kolla sa sag man ju sjalvklart inget... Till slut fick vi nog och la oss i vardagsrumet. tyvarr var inte soffan stor nog for oss bada... sa det blev inte sa mycket somn den natten.. kande hur mina bett jag fatt innan kliade som bara den, och hur det borjade dunka som bara den i mitt lillfinger dar jag fatt ett av dom.. Pa morgonen var mitt lillfinger inte sa litet langre... hade svullnat upp den minst den dubbla storleken, kunde inte boja den alls. Den var dessutom alldeles rod och varm. Bettet jag hade pa vanstra handleden tog efter lillfingret... sag ut som jag hade en jumohandled ett tag dar.. stod med handerna under kallt rinnande vatten varannan minut kandes det som. Det var droppen...  dom sketans kraken ska inte fa mig ur min sang och vart rum! Skulle inte sova pa fotoljen en natt till!! Sa vi totalstadade hela rubbet! Tog oss hela sondagen... ut med allt, damma, skura och damsuga och tappa igen alla hal och springor. Nu ska dom sma kraken banne mig inte kunna ta sig in igen!! Fick tag pa nagra spindlar, centerpieces och andra smakryp... Var helt slut sen... kanske inte sa konstigt! Men ooOj vad skont vi sov sen i varan skona sang!! :)

 

I know, ser ut som en maniac.. men har ar jag ar redo att tappa igen alla hal!!!!

Under sangen hittade jag denna... uscha!!

 

Nar vi flyttar ska vi ha golv!!! No more carpet for mig!! Did i forget to mention... langtar saaa mycket tills vi kan flytta till vart egen place!!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha men gud vad äckligt. Förresten förstår jag verkligen att ni vill flytta till eget. Vi hade en roommate i två veckor tills hon hittade nåt eget och jag höll på att bli tokig. Och golv är sjukt värt också, det var nästan nummer ett på min lista över vad vi ville ha..

2011-08-17 @ 03:46:02
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0