Nostalgi...

..ooOj, vilken liten nostalgitripp jag har gjort. Pa jobbet lyssnade jag pa svensk radio, sa pratade dom om fredag och helg, men framfor allt fredagsmys och vad fredags mys betyder for folk. Det fick mig att tanka tillbaka pa "den gamla goda tiden", haha! Kommer ihag nar jag var yngre, hela familjen var hemma. Ibland spelade vi spel, bestallde hem pizza, eller sa gjorde mamma nan god sallad, eller sa grillade vi nat gott. Kopte hem chips och ostbagar och mos hela familjen. Nar jag var riktigt liten da var det "Disneyklubben" som gallde pa kvallen. Sen var det massa andra tv program som hela familjen tittade pa sa som "Pa rymmen". Det maste val enda vara ett av mina favorit program! Kommer ihag att jag ville vara med dar sjalv...haha.

 

Har kommer ett litet klipp fran "Pa rymmen"

 

Eller 24 Karat..:)

 

Eller den har... "Upp till bevis"

 

Sen har jag nagot vagt minne om ett program som hette "Det kommer mera", "Jakten pa den roda rubinen"... och smatsjarnorna! Haha, jag blir helt lyrisk..:P Det var tider det! :)

 


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag alskar nostalgi trippar. Och helgerna ar ju guld i Sverige. Nar man var liten sa fick man ata godis och annat snask och se pa bra tv program.

2011-08-06 @ 16:04:36
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0