Last one...

Igar var det dax for sommarens sista Alive@5 . Redan! Vart har hela sommarn tagit vagen? Var jatte mycket att gora pa jobbet igar... sa mycket att jag knappt hade tid att ata min lunch! Fick dessutom stanna kvar lite langre.. stress stress stress. Sen var det bara hem och byta om, sen hamta upp Johanna och Chris innan vi drog vidare till Stamford. Sanne motte aven upp oss nar hon hade slutat jobba. Traffade aven pa lite annat folk man kande dar...:)

 

Mycket folk!
Suddiga vi...:)
Denna gang var det B52 som upptradde... namnet sa mig ingenting, men sa var det en lat jag kande igen...:P

 

..och det var denna..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj! Är det fortfarande aktiva?!

2011-08-06 @ 16:54:26
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0