Har hander det grejer!!

ooOj, tiden bara springer ivag!! Har totalt glomt bort att det ar pask i helgen... vilket innebar att vi ar lediga pa fredag och slutar lite tidigare pa imorrn... niiiice!! :) Far val se om paskharen hittar hit...:P

Igar var jag ut med jobbet pa Happy Hour nar vi slutat... alltid lika trevligt! Trivs jatte bra pa jobbet och alla ar sa goa och snalla! :) Traffade aven pa Bill, Paul och Sara dar... det var inte igar det!

I fredags efter jobbet kom M och hamtade mig sa akte vi och hamta upp Brian pa en gang... sen var det namligen dax for fotografering...:) akte till en park nere i SoNo och tog massa fina bilder..:) kanske kommer nat ex lite senare! Bestallde sen hem lite peruvian food och at innan killarna skulle aka och jobba. Akte da med Julie och gjorde mani&pedi... forsta gangen for min del!!! Haha, tanka sig.. har aldrig gjort det forut... sa det var ju en upplevelse kan jag saga..:P Fick aven massage...saa skont!!

Var till Trumbull mall med Mariana i lordags... pa jakt efter nat viktigt! :P Kom inte hem tomhant denna gang..:) Mission completed!! Yay!! :) Har som sagt vart fullt upp i helgen, mycket att sta i nu vill jag lova!

Thats it for now...


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Kommer det att ske "något" i helgen eller ;)) ?!?

Postat av: Märith

Ja eller hur, underbart med långledigt.

2011-04-21 @ 11:43:53
URL: http://massage-sundsvall.se
Postat av: Eleonor

Hur går det för er??? =)

2011-04-21 @ 16:02:16
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Postat av: Mariah

vad kul att du ramlade in på min blogg :)

jo, precis jag kommer till USA på ett K1-visa. jag är sjukt spänd men det ska bli underbart att vara tillbaka med min älskling igen :)

har du studerat därborta eller hur ligger det till?

2011-04-22 @ 11:44:10
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Eleonor

ååååh vad du måste vara excited!!!!! Och vad skönt att allt är under kontroll! Du får lägga upp bilder sen!

För oss går det bra. Allt är klart nu och nu får vi bara ha huvudena med oss och inte glömma viktiga saker här hemma såsom klänningen hahahahaha... Jag MÅSTE skriva en packlista. Skulle jag glömma något så skulle jag gråta floder haha.

Hur kommer ni fira påsk? om ni ska fira den?

Kram

2011-04-22 @ 16:00:53
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0