Fodelsedagar...

Har precis stoppat in kakorna i ugnen for graddning...:) Ar M's pappas fodelsedag idag och jag vet att han alskar dessa kakor sa tankte han skulle fa en hel burk full med sanna.

Tur att man har denna! :)




Det har vart valdigt manga fodelsedagar de senaste dagarna tycker jag... idag ar det M's pappa, sen har vi aven avverkat M, hans bror och brors tjej... darav mycket tarta... Inte mig emot! :) Men nu tycker jag vi kan ta en paus med alla fodelsedagar...:P

***

Nu kommer det handa en hel del framover har... vilket jag ser fram emot vaaaldigt mycket! :) Stora saker pa gang har... ska bli spannande! :)

***

Kakorna kallar....



Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Jag har också den där kakboken. Men inte använt den än så det måste jag göra nu :) haha!



Vi har inte planerat något bröllop ännu, eftersom jag är så ung känner jag att det inte är någon bråska (staving?) Men kanske om 2 år eller så, det visar sig :)

2011-04-07 @ 17:55:42
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0