Valkommen till min blogg!!

Jaha, da har aven jag hittat hit. Har debaterat (eller hur man nu sager?!) ett tag om jag skulle skaffa en blogg eller, och som kanske ar ratt obvious nu sa har jag gjort det. Har tidigare skrivit i resdagboken da jag akte over till USA som Au-pair, och sen nar jag borjade plugga pa college. Nu ar bada dom "resorna" avslutade men jag ar fortfarande kvar har i USA... narmare bestamt i Norwalk CT! Skulle ju "bara" vara borta i 1ar var det ju tankt nar jag kom hit som au-pair... ja, det ar nu ca5,5ar sen nu och jag ar fortfarande kvar har! :)

Kom fram till att jag ville ha en blogg forst och framst for att jag om flera ar framover kan kolla tillbaka pa denna tid och minnas vad jag gjort och upplevt. Tiden har en tendens att bara springa ivag! Sen ar det ju klart att detta ar ett bra satt att halla nara och kara hemma i sverige uppdaterade om mitt liv har. Vill bara kunna skriva av mig lite om all mojligt som hander i mitt liv... so here we go!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Geiger

Men hej! Kul att du bloggar!

2010-11-14 @ 02:06:52
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Jag väntade också med att skaffa blogg, men nu har jag också ramlat dit. :)

Hade resdagbok innan också.

2011-02-05 @ 16:14:15
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0